Logistik-Dreigestirn: Συνεργασία για την υλοποίηση έξυπνων Interface

Η TIMOCOM και η translogica υποστηρίζουν την Quehenberger Logistics στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών μεταφοράς τους

Αυτοί οι πελάτες περιλαμβάνουν επίσης την Quehenberger Logistics GmbH, η οποία βασίζεται στο translogicaτου συστήματος διαχείρισης εγγράφων μεταφοράς (TDMS) από την TRANSLOGICA GmbH, για τον χειρισμό εσωτερικών διαδικασιών εφοδιαστικής και μπορεί ήδη να ανατρέξει σε πολλά χρόνια συνεργασίας. Για να εξυπηρετήσει στην πανευρωπαϊκή αγορά, η Quehenberger εμπιστεύεται μια εξίσου οικογενειακή επιχείρηση καινοτομίας: TIMOCOM. Η αξιοποίηση των ιδιόκτητων 250 οχημάτων και 520.000 τμ² αποθηκευτικού χώρου και χώρου εφοδιαστικής κερδοφόρα και αποτελεσματικά είναι εξίσου σημαντικό για την Quehenberger Logistics όσο και η επιθυμία να το χειριστεί σε λιτές, αυτοματοποιημένες και διαφανείς διαδικασίες.

Quehenberger Logistics GmbH

Ψηφιοποιήστε με επιτυχία τις διαδικασίες μεταφοράς χάρη των Interface

"Η TIMOCOM είναι πολύ σημαντική για την εταιρεία μας", λέει ο Christian Fürstaller, CEO & Διευθύνων Σύμβουλος της Quehenberger Freight GmbH. "Οι εταιρείες μας ενώνονται με τον ισχυρισμό ότι είναι πρωτοπόροι σε θέματα ψηφιοποίησης. Αυτό ενίσχυσε σημαντικά την απόφασή μας να βασιστούμε στο TIMOCOM κατά τη χρήση των Interface."

Ο Steven van Cauteren, TIMOCOM Head of Key Account & Partner Management της TIMOCOM, προσθέτει: "Ο πελάτης μας έχει το όραμα να είναι η καλύτερη μικρομεσαία εταιρεία logistics στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Η TIMOCOM έχει το όραμα να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς προκλήσεις στον τομέα Logistics. Η εξειδίκευσή μας και οι λύσεις μας με τη μορφή των τριών API κάνουν και τα δύο οράματα περισσότερο πραγματικότητα."
Η Quehenberger Logistics ξεπερνά τα καθημερινά εμπόδια που έχουν προκύψει μέσω της παράλληλης χρήσης πολλών συστημάτων χρησιμοποιώντας και τις τρεις διεπαφές.

Έναρξη και ανάθεση εντολής: Πιο εύκολο, ψηφιοποιημένο, δεσμευτικό

Η εφαρμογή του Interface Ανταλλαγή Φορτίων σε translogica επιτρέπει στο Quehenberger, προσφορές φορτίων και φορτηγών από το TDMS στην Αγορά με ένα μόνο κλικ. Το αποτέλεσμα ήταν το εξής: Αποφυγή διπλών καταχωρίσεων και σφαλμάτων μετάδοσης καθώς, αύξηση της αποδοτικότητας εργασίας σε χρόνο και κόστος. Η προσέγγιση αυξάνεται άμεσα σε περισσότερους από 45.000 πιθανούς επιχειρηματικούς εταίρους.
«Η ευέλικτη προσέγγιση και των δύο συνεργατών οδήγησε σε μια τέλεια συμβίωση, η οποία έχει ήδη δημιουργήσει εξαιρετικά αποτελέσματα σε σύντομα διαστήματα ανάπτυξης», λέει ο Hansjörg Haller, CEO της TRANSLOGICA GmbH, περιγράφοντας τη συνεργασία. "Η συνεργασία με την TIMOCOM και τη translogica οδηγεί σε ένα Interface με διαισθητικό χειρισμό για τον χρήστη. Η χρηστικότητα μπορεί να συγκριθεί καλύτερα με μια εφαρμογή ταξιδιών à la trivago, καθώς χρειάζεστε μόνο μερικά κλικ για να συνάψετε μια νομικά δεσμευτική σύμβαση."

Interface ως κλειδί για τον αυτοματισμό

Σε αυτό το βήμα ακολοθούσε ένας μαραθώνιος email μεταξύ της Quehenberger Logistics ως πελάτη και του αντίστοιχου εργολάβου. Το Interface Εντολή Μεταφοράς, το οποίο είναι επίσης ενσωματωμένο στην translogica, είναι πλέον υπεύθυνο για την αποστολή παραγγελιών. Πλήρως ψηφιακά και νομικά δεσμευτικό, στέλνει επίσης έγγραφα που απαιτούνται και από τα δύο μέρη,π.χ. για τη μεταφορά επικίνδυνων εμπορευμάτων και επιτρέπει την άμεση αποδοχή παραγγελιών. Το Interface τεκμηριώνει όλες τις αλλαγές κατάστασης ανεξάρτητα το σύστημα. Επιπλέον, οργανώνει επίσης την αρχειοθέτηση των σχετικών (κύριων) δεδομένων.
Η Quehenberger Logistics κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τους εργολάβους της Τα δεδομένα από συνημμένα email έπρεπε προηγουμένως να μεταφερθούν χειροκίνητα στο αντίστοιχο TMS εκ μέρους του αναδόχου. Η αυτοματοποίηση με τη βοήθεια του Interface αποτρέπει αυτό το σφάλμα πολυμέσων και η Quehenberger Logistics ανακουφίζει σημαντικά τις εσωτερικές διαδικασίες εργασίας των επιχειρηματικών εταίρων.
«Η χρήση του συστήματος είχε ως αποτέλεσμα πολλές βελτιώσεις για εμάς, ειδικά στον τομέα της αποτελεσματικότητας. Χάρη στο Interface Εντολές Μεταφοράς, είναι πλέον δυνατή η εκχώρησή τους χωρίς διακοπές των μέσων. Η έξυπνη ενσωμάτωση στην translogica το εφαρμόζει με λίγα μόνο κλικ», αναφέρει ο Christian Fürstaller με ενθουσιασμό. "Αντίθετα, στο ρόλο του εργολάβου, επωφελούμαστε επίσης από αυτό το πλεονέκτημα."

Μέχρι τον υπεργολάβο: Real-Time-Visibility στην αλυσίδα μεταφορών

Πού είναι τα εμπορεύματα; Πότε θα παραδοθούν; Για την Quehenberger Logistics και τους συνεργάτες της, αυτά είναι από τα τα δύο πιο σημαντικά ερωτήματα κατά τη διεξαγωγή συμφωνημένων μεταφορών. Το Interface παρακολούθησης Tracking μπορεί να βοηθήσει σε αυτό το σημείο. Στέλνει τα τρέχοντα δεδομένα GPS των οχημάτων που κυκλοφόρησαν για παρακολούθηση στον πελάτη σε πραγματικό χρόνο.
"Η Quehenberger Logistics θα ήθελε επίσης να προωθήσει τον αριθμό Tracking σε εργολάβους προκειμένου να εξασφαλίσει το μέγιστο δυνατό επίπεδο διαφάνειας", λέει ο Steven van Cauteren.
Τα δεδομένα GPS από τα εγκεκριμένα οχήματα δεν μεταδίδονται μόνο αυτόματα στο TMS του, αλλά μπορούν επίσης να κοινοποιηθούν. Η TIMOCOM συνιστά γενικά την κυκλοφορία των δεδομένων παρακολούθησης για συνεργάτες, επειδή συμβάλλει σημαντικά στην αμοιβαία εμπιστοσύνη. Ως ειδικός πληροφορικής και δεδομένων, η TIMOCOM ενεργεί επίσης ως προμηθευτής δεδομένων εδώ. Οι συγκεντρωτικές πληροφορίες από 265 κοινούς παρόχους τηλεματικής εμφανίζονται στους χρήστες στη συνήθη επιφάνεια εργασίας τους. Στο λογισμικό προγραμματισμού, οι χρήστες μπορούν επίσης να συγκρίνουν τα δεδομένα GPS που παρέχονται από τη translogica με τον συμφωνημένο χρόνο παράδοσης. Το επόμενο βήμα είναι να χρησιμοποιήσετε αυτό το λογισμικό για να προσδιορίσετε το ETA. Μια μεγάλη προστιθέμενη αξία όσον αφορά την ασφάλεια σχεδιασμόυ.

Συμπέρασμα: Τρία Interface, μία ομαλή διαδικασία μεταφοράς

Η TIMOCOM, η translogica και η Quehenberger Logistics συμφωνούν: Η ψηφιοποίηση και η εφοδιαστική είναι άρρηκτα συνδεδεμένες και δεν έχουν φτάσει ακόμη στο τέλος των δυνατοτήτων τους.
"Εάν η χρήση των διεπαφών μας, της Ανταλλαγής Φορτίων, της Εντολές Μεταφοράς και του Tracking διασφαλίζει ότι η διαδικασία μεταφοράς ρέει και δεν σταματά σε κρίσιμα σημεία, ο κλάδος αυτός μπορεί να κάνει ακόμα πολύ περισσότερα », προβλέπει ο Van Cauteren. Η πανδημία του κορονοϊού το 2020 έχει δείξει τις δυνατότητες ψηφιοποίησης και αυτοματισμού για τη βιομηχανία logistics. Η TIMOCOM θα συνεχίσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ψηφιοποίηση των logistics με τους πελάτες και την Αγορά ως βάση καθώς και με λογικές επεκτάσεις, π.χ. με τη μορφή διασυνδέσεων Interface, για να σταθεί ως πρωτοπόρος και σύντροφος στο πλάι σας.

top