23.07.2014

Η TimoCom ψηφίζεται ως η καλύτερη μάρκα 2014 στην κατηγορία Υπηρεσία ανταλλαγής φορτίων

Αναγνώστες του εκδοτικού οίκου ETM επιλέγουν το TC Truck&Cargo® ως την καλύτερη υπηρεσία ανταλλαγής φορτίων

(1)

Ντίσελντορφ/Γερμανία, 23.07.2014. Σε μία εορταστική απονομή βραβείων στις 5 Ιουνίου στην Στουτγάρδη, ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της TimoCom, Christof Thesinga, παρέλαβε το βραβείο "Καλύτερη Μάρκα" για την υπηρεσία ανταλλαγής φορτίων TC Truck&Cargo®. Κατά το προηγούμενο διάστημα, 7.403 αναγνώστες του εξειδικευμένου εκδοτικού οίκου EuroTransportMedia ψήφιζαν επί εβδομάδες τα καλύτερα προϊόντα και τις υπηρεσίες στον κλάδο μεταφορών και Logistics.

Η TimoCom ανάμεσα στους γίγαντες του κλάδου

Το να αναγνωρίζεσαι ως "Καλύτερη Μάρκα" ανάμεσα στις Mercedes, MAN ή Michelin, θεωρείται ιδιαίτερη τιμή, σύμφωνα με τον Διευθυντή Μάρκετινγκ της TimoCom, Christof Thesinga: "Είμαστε μία μεσαία επιχείρηση, καθοδηγούμενη από τον ιδιοκτήτη της, και σχεδιάζουμε, φροντίζουμε και προωθούμε τα πάντα μόνοι μας. Το να στεκόμαστε από κοινού μαζί με τους γίγαντες του κλάδου στο βάθρο των νικητών μάς κάνει υπερήφανους, επιβεβαιώνοντας τη δουλειά μας. Σε αυτό το σημείο ακόμη ένα μεγάλο ευχαριστώ προς όλους τους αναγνώστες του ETM και τους χρήστες της TimoCom! Παρεμπιπτόντως, συνεχίζουμε τις επιμελείς προσπάθειές μας.“ Η υπηρεσία ανταλλαγής φορτίων και φορτηγών, TC Truck&Cargo®, εξελίσσεται διαρκώς και επεκτείνεται με βοηθητικές λειτουργίες, όπως η νέα πλατφόρμα εντοπισμού που εκτείνεται πέραν των προμηθευτών, το TC eMap®. Εδώ μπορούν να προβληθούν ήδη μέχρι και 90 διαφορετικά τηλεματικά συστήματα σε μία κάρτα επισκόπησης. Επίσης, θα δοθεί φέτος και μία ακόμη πρόσβαση μέσω φορητών συσκευών, που θα καθιστά εφικτή τη χρήση των προγραμμάτων με τη βοήθεια εφαρμογής ακόμη και μέσω Smartphone και Tablet.

 

Δυνατό προϊόν, δυνατή υπηρεσία

Αυτό που καθιστά μία μάρκα καλή, δεν είναι όμως μόνο ένα πειστικό προϊόν, σύμφωνα με τον κ. Thesinga. Το ίδιο σημαντική για την επιχείρηση είναι και μία καλή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. "Η επικοινωνία με τον πελάτη είναι το μέσο της επιλογής, ώστε να διασφαλιστεί η ποιότητα. Η TimoCom διαθέτει μόνο στο τμήμα Customer Care 50 διεθνείς συνεργάτες που είναι καθημερινά διαθέσιμοι, τηλεφωνικώς, μέσω Email ή Facebook. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να βρισκόμαστε κοντά στον πελάτη, να μπορούμε να αντιδρούμε σε διαθέσεις και να διευκρινίζουμε σημαντικές ερωτήσεις χωρίς μεγάλη χρονοκαθυστέρηση", συνοψίζει ο κ. Thesinga.

 

Στο μέλλον η επιχείρηση επιθυμεί να πάει ένα βήμα παραπέρα και με τη βοήθεια ενός νέου εργαλείου να απλουστεύσει ακόμη περισσότερο την επικοινωνία μεταξύ των χρηστών.

 

Κατεβάστε τα δελτία τύπου
top