skip navigation

Υποβάλετε και λάβετε βαθμολογίες για εντολές μεταφορών

Χρησιμοποιώντας τη Λειτουργία Βαθμολογίας, ο ανάδοχος και ο πελάτης μπορούν να βαθμολογήσουν ο ένας τον άλλον αφού πραγματοποιηθούν οι μεταφορές στο Smart Logistics System. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο εσείς, ως χρήστης, προάγετε τη διαφάνεια στο σύστημα μόνοι σας – εντολή με εντολή.

Για όλους όσους αναθέτουν φορτίο

Τα πλεονεκτήματα σας:

Περισσότερη ασφάλεια: Οι θετικές βαθμολογίες για την επικοινωνία, το χειρισμό των εμπορευμάτων και την έγκαιρη φόρτωση και εκφόρτωση σάς δίνουν την ασφάλεια ότι το φορτίο σας βρίσκεται σε καλά χέρια.

Πρώτη επιλογή: Εάν έχετε θετική βαθμολογία εταιρείας, θα προτιμηθείτε ως πελάτης από τις μεταφορικές εταιρείες.

Εξοικονόμηση χρόνου: Με βάση τις βαθμολογίες άλλων χρηστών του συστήματος, μπορείτε να αποφασίσετε ακόμα καλύτερα και πιο γρήγορα ποιος επιχειρηματικός συνεργάτης είναι ο κατάλληλος για εσάς.

Για όλους όσους πραγματοποιούν μεταφορές

Τα πλεονεκτήματα σας:

:Περισσότερη ασφάλεια: Οι βαθμολογίες σχετικά με την ακρίβεια των πληρωμών, τη δικαιοσύνη και την επικοινωνία θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε τους επιχειρηματικούς σας συνεργάτες.

Αύξηση αξίας επωνυμίας: Οι θετικές βαθμολογίες συμβάλλουν στη βαθμολογία της εταιρείας σας – και έτσι αυξάνουν το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.

Αποτελεσματικότητα: Χάρη σε διαφανείς βαθμολογίες εντός του Smart Logistics System, θα βρείτε αντιπροσωπευτικές απόψεις για πιθανούς επιχειρηματικούς συνεργάτες σε μια κεντρική τοποθεσία.

Αυξήστε την ασφάλεια κατά την επιλογή του συνεργάτη μεταφοράς σας. Χρησιμοποιήστε την Λειτουργία Βαθμολογίας στο Smart Logistics System!

Δοκιμάστε τώρα δωρεάν

Και έτσι λειτουργεί:

Υποβάλετε βαθμολογίες για ολοκληρωμένες εντολές μεταφοράς

Μόλις συμπληρωθεί η ημερομηνία εκφόρτωσης, οι αντίστοιχοι επιχειρηματικοί εταίροι λαμβάνουν μια ειδοποίηση ότι μπορούν να αξιολογήσουν ο ένας τον άλλον – σύμφωνα με τη γνωστή αρχή των 5 αστέρων. Λόγω της ιχνηλασιμότητας, αυτές πρέπει να υποβληθούν σε επεξεργασία μέσω του Εφαρμογή εντολής μεταφοράς. Στις λεπτομέρειες της εντολής μεταφοράς, μπορείτε να κάνετε την αξιολόγηση και να δείτε τη δική σας.

Printscreen του Smart Logistics System για την βαθμολογία μιας εντολής μεταφοράς στην ανταλλαγή φορτίων TIMOCOM

Βαθμολογήστε διαφορετικές κατηγορίες

Ένας πελάτης μπορεί να βαθμολογήσει την επικοινωνία με τον συμβατικό συνεργάτη, την ακρίβεια φόρτωσης και εκφόρτωσης καθώς και τον χειρισμό των εμπορευμάτων και των εγγράφων.

Ένας ανάδοχος αξιολογεί όχι μόνο την επικοινωνία αλλά και τη δικαιοσύνη των συμφωνιών και την ακρίβεια της πληρωμής.

Printscreen του Smart Logistics System στη Λειτουργία Βαθμολογίας για συνεργάτες μεταφορών

Η βαθμολογία της εταιρείας και οι ατομικές βαθμολογίες στο προφίλ της εταιρείας

Στο προφίλ της εταιρείας, εμφανίζεται η βαθμολογία της εταιρείας, η οποία υπολογίζεται με βάση τις βαθολογίες εργοδότη και εργαζομένων τους τελευταίους 12 μήνες. Μπορείτε επίσης να δείτε τη μέση βαθμολογία των διαφόρων κατηγοριών εδώ. Η βαθμολογία της εταιρείας εμφανίζεται μόνο όταν υπάρχουν τουλάχιστον 5 βαθμολογίες.

Printscreen του Smart Logistics System για την βαθμολογία για στο Προφίλ Επιχείρησης

Γιατί η Λειτουργία Βαθμολογίας είναι τόσο καλή:

Χρησιμοποιήστε την εΛειτουργία Βαθμολογίας στο Smart Logistics System

Δοκιμάστε τώρα δωρεάν

Έχετε ερωτήσεις; Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε:

+49 211 88 26 88 26

info.gr@timocom.com

FAQ

Η Λειτουργία Βαθμολογίας της TIMOCOM βασίζεται στις συναλλαγές, δηλαδή οι εταιρείες βαθμολογούνται χρησιμοποιώντας συναλλαγές.

Ο ανάδοχος και ο πελάτης μπορούν να βαθμολογήσουν ο ένας τον άλλον εάν στο Smart Logistics System υπάρχει εντολή μεταφοράς αποδεκτή και από τις δύο πλευρές. Αυτό διασφαλίζει ότι οι δύο συμβατικοί εταίροι έχουν όντως εκτελέσει μια εντολή μαζί.

Κατά την βαθμολογία ενός εργολάβου, μπορείτε να βαθμολογήστε τις ακόλουθες κατηγορίες:

  • Επικοινωνία με διάθεση
  • Εγκαιρη φόρτωσης και εκφόρτωσης
  • Χειρισμός εμπορευμάτων
  • Χειρισμός εγγράφων

Όταν αξιολογείτε έναν πελάτη, μπορούν να βαθμολογηθούν οι ακόλουθες κατηγορίες:

  • Επικοινωνία
  • Δίκαιες συμβατικές συμφωνίες
  • Πληρωμή

Κάθε κατηγορία περιλαμβάνεται εξίσου στη συνολική βαθμολογία. Υποκατηγορίες που δεν έχουν βαθμολογηθεί και δεν περιλαμβάνονται στον υπολογισμό.

Όχι, δεν μπορεί να γίνει κανένα σχόλιο σε μια βαθμολογία. Η διαίρεση σε υποκατηγορίες επιτρέπει μια διαφοροποιημένη βαθμολογία, ώστε να μην υπάρχουν σχόλια. Τα σχόλια δεν μπορούν να ελεγχθούν από την TIMOCOM και ως εκ τούτου υπάρχει κίνδυνος να δημοσιευτούν προσβολές ή αναληθείς ισχυρισμοί που, στη χειρότερη περίπτωση, θα μπορούσαν να είναι επιζήμιες για τις επιχειρήσεις μιας εταιρείας.

Θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι ο ανάδοχος και ο πελάτης έχουν όντως εκτελέσει μια παραγγελία της εντολής μαζί, προκειμένου να αποφευχθεί η παραποίηση του αποτελέσματος της βαθμολογίας.

Η εταιρεία μπορεί να βαθμολογηθεί στο πλαίσιο της εντολής μεταφοράς μόλις η παραγγελία εκφορτωθεί.

Η βαθμολογία της εταιρείας υπολογίζεται από τον μέσο όρο της βαθμολογίας ως ανάδοχος και της βαθμολογίας ως πελάτη.

Όλες οι βαθμολογίες των συναλλαγών (εντολές μεταφοράς) των τελευταίων 12 μηνών περιλαμβάνονται στην βαθμολογία πελάτη ή αναδόχου.

Η βαθμολογία της εταιρείας γίνεται ορατή μόλις είναι διαθέσιμες 5 βαθμολογίες αναδόχων ή/και πελατών.

Μόλις είναι δυνατή η βαθμολογία, θα σταλεί μια ειδοποίηση μέσω του κουδουνιού στο Smart Logistics System και ένα email ειδοποίησης στον υπεύθυνο επικοινωνίας που είναι αποθηκευμένος στην εντολή. Εάν δεν έχει αποθηκευτεί άτομο επικοινωνίας στην εντολή, όλοι οι χρήστες της εταιρείας λαμβάνουν ειδοποίηση μέσω του κουδουνιού και ειδοποίηση μέσω email (απαίτηση: συναίνεση στις ρυθμίσεις). Μια εφάπαξ υπενθύμιση θα σταλεί επίσης μέσω των προαναφερθέντων καναλιών.

Μια βαθμολογία μπορεί να αλλάξει μέχρι το τέλος της περιόδου βαθμολόγησης, εφόσον η βαθμολογία έχει αποθηκευτεί και δεν έχει υποβληθεί οριστικά.

Υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσετε μια διόρθωση από τον συμβατικό εταίρο. Αυτό μπορεί να σταλεί απευθείας στο Smart Logistics System μέσω της αναλυτικής προβολής της Εντολής Μεταφοράς (ενότητα "Βαθμολογία"). Συνιστούμε να επικοινωνήσετε προσωπικά με τον συμβατικό εταίρο για να εξηγήσετε απευθείας τους λόγους του αιτήματος.

Μετά τη δημοσίευση, η βαθμολογία εισρέει απευθείας στη βαθμολογία της εταιρείας, ακόμα κι αν στη συνέχεια υποβληθεί αίτημα διόρθωσης και αυτό είναι ακόμα ανοιχτό. Μόλις γίνει μια διόρθωση, η βαθμολογία της εταιρείας επανυπολογίζεται.

Ένα αίτημα διόρθωσης πρέπει να απαντηθεί εντός 7 ημερών.

Ως πάροχος ουδέτερης πλατφόρμας, η TIMOCOM δεν μπορεί να διορθώσει ή να διαγράψει βαθμολογίες. Ζητήστε άμεση επαφή με τον συμβατικό σας συνεργάτη και χρησιμοποιήστε την επιλογή διόρθωσης που είναι διαθέσιμη για κάθε βαθμολογία.

Στην επισκόπηση εντολών μεταφοράς, μπορείτε να φιλτράρετε για εντολές που δεν έχουν ακόμη βαθμολογηθεί.

Επιπλέον, ο αριθμός των ανοιχτών βαθμολογείων εμφανίζεται στο γραφικό στοιχείο "Βαθμολογίες" στην αρχική σελίδα. Κάνοντας κλικ σε αυτό θα προωθηθείτε απευθείας στις εντολές που πρόκειται να βαθμολογηθούν ακόμη.

Η Λειτουργία Βαθμολογίας στο TIMOCOM είναι μια βαθμολογία που βασίζεται σε συναλλαγές. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες μπορούν να βαθμολογήσουν η μία την άλλη, μόνο εάν έχουν πραγματικά αποδεδειγμένα εκτελέσει μια εντολή μαζί (που φαίνεται στις Εντολές Μεταφοράς TIMOCOM).

Αυτό καθιστά πολύ πιο δύσκολο τις λάθος βαθμολογίες, καθώς οι ανταγωνιστές, για παράδειγμα, δεν μπορούν να αξιολογήσουν ο ένας τον άλλον χωρίς την αντίστοιχη συναλλαγή.

Εάν διακόψετε, η βαθμολογία της εταιρείας σας θα χαθεί. Ακόμα κι αν αργότερα γίνετε ξανά πελάτης, η βαθμολογία της εταιρείας δεν μπορεί να αποκατασταθεί.

Στην περίπτωση κλειστών εταιρειών, ωστόσο, η βαθμολογία της εταιρείας παραμένει και εμφανίζεται ξανά για όλους τους πελάτες στο Smart Logistics System μετά την απεμπλοκή της.

Εάν το συμβόλαιο τεθεί σε παύση (χωρίς διακοπή σύμβασης), διατηρούνται όλες οι βαθμολογίες. Ωστόσο, μόνο οι βαθμολογίες των τελευταίων 12 μηνών περιλαμβάνονται στη βαθμολογία της εταιρείας, έτσι ώστε οι παλαιότερες βαθμολογίες να μην λαμβάνονται πλέον υπόψη κατά την επανάληψη της σύμβασης και να αλλάξει και η βαθμολογία της εταιρείας.

top