skip navigation

Το δίχτυ ασφαλείας με μια ματιά

Η ασφάλεια και η προστασία του συστήματός μας αποτελούν πολύ υψηλή προτεραιότητα για εμάς. Γι 'αυτό ελέγχουμε τόσο νέους όσο και υπάρχοντες πελάτες και σας προσφέρουμε, ως χρήστης του Smart Logistics System, πολλές άλλες υπηρεσίες ασφαλείας.

Πάντα ασφαλής πρόσβαση στο Smart Logistics System

Ως πελάτης της TIMOCOM, θα λάβετε την προσωπική σας πρόσβαση ασφαλείας μέσω ενός μεμονωμένου κλειδιού ασφαλείας. Αφού ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας, έχετε ανά πάσα στιγμή εύκολη, εξουσιοδοτημένη και ασφαλή πρόσβαση στο Smart Logistics System.

Ακόμα κι αν έχετε πρόσβαση στο Smart Logistics System μέσω εφαρμογής για κινητά, βασίζουμε τα ίδια υψηλά πρότυπα ασφαλείας Αυτό σας δίνει πρόσβαση στον προσωπικό σας λογαριασμό TIMOCOM με μεμονωμένο PIN και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις εφαρμογές του συστήματος.

Τα πλεονεκτήματα σας:
  • Παραλαβή προσωπικού κλειδιού ασφαλείας για εφαρμογή στην επιφάνεια εργασίας
  • Βολική και ασφαλής σύνδεση
  • Πρόσβαση συστήματος σε κινητό τηλέφωνο μέσω εφαρμογής
  • Ενεργοποίηση μόνο για εξουσιοδοτημένους χρήστες

Ένα από τα μεγαλύτερα ατού μας: Η τεχνική ασφάλεια

Το δίκτυο ασφαλείας της TIMOCOM περιλαμβάνει, επίσης, συνεπείς επενδύσεις στην πιο σύγχρονη τεχνολογία IBM και Oracle. Ως πελάτης, έχετε πρόσβαση στο Smart Logistics System, το οποίο σας επιτρέπει να εργάζεστε γρήγορα και με ασφάλεια.

Με την TIMOCOM δεν έχετε δυσάρεστες εκπλήξεις: Δύο γεωγραφικά χωριστά και ανεξάρτητα υπολογιστικά κέντρα με το υψηλότερο επίπεδο ασφαλείας φροντίζουν να μπορείτε να εργάζεστε όλο το εικοσιτετράωρο. Διότι τα σέρβερ μας είναι εύκολα προσβάσιμα ακόμη και σε περιπτώσεις καταστροφής, χάρη σε ολοκληρωμένα Backup-Systems ασφαλείας, έτσι ώστε το Smart Logistics System να μπορεί πάντα να λειτουργεί με τη συνηθισμένη ποιότητα.

Η TIMOCOM προσφέρει ως ειδικός ΤΠ:
  • Σφραγίδα-ISO/IEC 27001 Πιστοποιημένα υπολογιστικά κέντρα με εξοικονόμηση ενέργειας
  • Ασφαλής μεταφορά δεδομένων με κρυπτογραφημένη σύνδεση SSL
  • 24/7 Παρακολούθηση και Λειτουργία με ιδίο τμήμα ΤΠ
  • Πολλαπλώς πλεονάζουσα σύνδεση στο διαδίκτυο
  • Ισχυρό Firewall και πολλαπλά συστήματα προστασίας από ιούς
  • Όλα τα δεδομένα είναι „Hosted in Germany“
Hosted in Germany – Ασφάλεια δεδομένων από την TIMOCOM
"Χειριζόμαστε με μεγάλη ευαισθησία τα δεδομένα σας! Γι’ αυτό και η TimoCom φέρει τη σφραγίδα ποιότητας „Hosted in Germany“. Τα δεδομένα των χρηστών μας διατηρούνται στη Γερμανία και, συνεπώς, υπόκεινται στο γερμανικό δίκαιο – και προ παντός στο γερμανικό δίκαιο περί προστασίας δεδομένων, ένα εκ των αυστηρότερων στην Ευρώπη."

Marco Haack, Director IT Infrastructure & Services.

Ρυθμίζεται αυστηρά: Η πρόσβαση στο σύστημα Smart Logistics System

Διάφανες, καθαρές, αποδοτικές – έτσι είναι οι δουλειές με την TIMOCOM. Για να μπορέσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας το μέγιστο επίπεδο ασφαλείας, οι εταιρείες που θέλουν να εργαστούν με το σύστημα πρέπει να πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις. Με τον τρόπο αυτό, περισσότεροι από 135.000 χρήστες της TIMOCOM βρίσκονται ήδη σε καλά χέρια ως προς την ασφάλεια. Αυτή η αυστηρή διαδικασία άδειας είχε ως αποτέλεσμα να θεωρείται άποψη ποιότητας το να είναι κανείς πελάτης της TIMOCOM.

Ασφάλεια στην αγορά άμεσης παράδοσης και συμβάσεων
  • Πρόσβαση στην πλατφόρμα συνήθως μόνο μετά από 6 μήνες ύπαρξη της εταιρείας
  • Εξέταση των σημαντικών επαγγελματικών εγγράφων πριν από τη σύναψη της σύμβασης
  • Έλεγχος κάθε νέου πελάτη
  • Συνεχής έλεγχος πελατών ακόμη και μετά τη σύναψη της σύμβασης

Από κοινού για τα δικαιώματά σας

Η μη έγκαιρη εξόφληση των λογαριασμών είναι συνηθισμένο καθημερινό φαινόμενο. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει υπηρεσία Inkasso International Service στο TIMOCOM. Δρα γρήγορα και απλά διασαφηνίζοντας εάν θα πρέπει να υπολογίζετε ακόμη σε αυτά τα λεφτά. Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι η εξυπηρέτηση πελατών γίνεται από συνεργάτες στη μητρική σας γλώσσα.

Το τμήμα Inkasso International Service μας έχει παράλληλα ένα ακόμη όφελος: Προσπαθούν κυρίως σοβαρές επιχειρήσεις να γίνουν μέλη του δικτύου της TIMOCOM.

Μάθετε περισσότερα >

Με προκαταρκτικό έλεγχο ώστε να είστε σίγουροι

Οι πελάτες μας θα πρέπει να μπορούν να χρησιμοποιούν καθημερινά το Smart Logistics System, αποτελεσματικά και με ασφάλεια – αυτή είναι η δουλειά μας. Δεδομένου ότι οι συναλλαγές πραγματοποιούνται απευθείας μεταξύ των επιχειρηματικών εταίρων, τίθεται ως θέμα φυσικά και η εμπορική υποχρέωση επιμέλειας του καθενός.

Έλεγχος της ταυτότητας του επιχειρηματικού εταίρου:

  • Ζητήστε τη σχετική προσφορά από το Smart Logistics System σε μορφή λίστας του δυνητικού επιχειρηματικού εταίρου. Έτσι, μπορείτε να ελέγξετε άμεσα εάν και ο ίδιος έχει πρόσβαση στο σύστημα.
  • Κοιτάξτε το εταιρικό προφίλ μετά την εισαγωγή του δυνητικού σας επιχειρηματικού εταίρου. Με τη βοήθεια της λειτουργίας εγγράφων, θα πρέπει να έχει ανεβάσει πολλές φορές έγγραφα που του έχουν ζητηθεί, τα οποία χρησιμοποιούνται για την ταυτοποίηση.
  • Συγκρίνετε τα δεδομένα μεταξύ των στοιχείων στα έγγραφα που είναι ανεβασμένα και αυτών που είναι αποθηκευμένα στο εταιρικό προφίλ.
  • Συγκρίνετε τα στοιχεία του υπεύθυνου επικοινωνίας, για παράδειγμα εάν το όνομα, ο αριθμός τηλεφώνου και η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι αποθηκευμένα στο εταιρικό προφίλ και είναι ίδια.

Εάν, μετά τον έλεγχο, υπάρχουν αιτιολογημένες αμφιβολίες ως προς τα στοιχεία του επιχειρηματικού εταίρου, η υπηρεσία TIMOCOM Identify θα σας βοηθήσει στην ταυτοποίηση του δυνητικού εταίρου.

Τί χρειάζεστε για την ανάθεση ταυτοποίησης:

  • Εκτύπωση της προσφοράς του επιχειρηματικού εταίρου από το σύστημα
  • Αντίγραφο των εγγράφων που υπάρχουν στο εταιρικό προφίλ ή των εγγράφων της εταιρείας που έχετε λάβει από τον επιχειρηματικό εταίρο
  • Ολοκληρώστε τηνφόρμα εντολής πλήρες, δηλώνοντας τους λόγους για τις ανησυχίες σας

Στείλτε τα πλήρη έγγραφα μέσω e-mail ή με φαξ στην TIMOCOM:

+49 211 88 26 32 00

info.gr@timocom.com

Λήψη εντύπου ανάθεσης (PDF, 792 kB)

Η ομάδα της υπηρεσίας TIMOCOM Identify διαθέτει το πολύ 5 εργάσιμες ώρες για έναν λεπτομερή δωρεάν έλεγχο. Η απάντηση ακολουθεί γραπτώς – τις καθημερινές κατά τη διάρκεια της περιόδου 8:00 π.μ. – 17:00 μ.μ.

Τι μπορείτε να κάνετε μόνοι σας για καθαρές επιχειρηματικές δουλειές

Με το εκλεπτυσμένο πολυμεταβλητό δίκτυο ασφαλείας η TIMOCOM καταφέρνει ήδη να λειτουργούν όλα ρολόι στην επιχείρησή σας. Όμως και εσείς μπορείτε να βοηθήσετε με απλά μέσα και μέτρα, ώστε να ενισχυθεί η ασφάλειά σας σημαντικά. Εδώ σας δίνουμε κάποια χρήσιμα εργαλεία.

Ενεργή καταπολέμηση από κοινού των κλοπών των φορτίων

Έλεγχος αλυσίδων παράδοσης και εξάλειψη αδύναμων σημείων

Πέντε εταιρείες και οργανισμοί ένωσαν την τεχνογνωσία τους και προσφέρουν σε επιχειρήσεις και οδηγούς που συμμετέχουν σε μεταφορές ενεργή στήριξη σε ολόκληρη την αλυσίδα παράδοσης.

Ο στόχος: Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με τους κινδύνους από κλοπές φορτίων, ανάπτυξη πρακτικών στρατηγικών καταπολέμησης, καθώς και ενεργή υποστήριξη στην εφαρμογή μέτρων ασφαλείας.

Σε ολόκληρη την Ευρώπη, οι κλοπές φορτίων προκαλούν ετήσια συνολικά έξοδα άνω των οκτώ δισεκατομμυρίων ευρώ. Για τις επιχειρήσεις οι καθυστερημένες ή ακυρωμένες αποστολές εμπορευμάτων οδηγούν συχνά σε βλάβη στην παραγωγή και ακυρώσεις παραγγελιών. Οι οδηγοί φορτηγών εκτίθενται σε αυξημένο κίνδυνο. Διότι σε κάθε πέμπτο συμβάν, τους ασκείται βία και απειλείται η ζωή τους.

Χωρίς ενεργά αντίμετρα, υφίσταται κίνδυνος περαιτέρω αύξησης των κλοπών χάρη σε καλά οργανωμένες εγκληματικές συμμορίες. Οι ακόλουθοι οργανισμοί / εταιρείες ενώθηκαν σε διαφορετικά σημεία της αλυσίδας παράδοσης, ώστε να στηρίξουν στοχευμένα τις επιχειρήσεις και τους οδηγούς:

  • To Landeskriminalamt Niedersachsen
  • To Σύνδεσμος για την ασφάλεια στην οικονομία της Βόρειας Γερμανίας (VSWN)
  • Teleroute και TIMOCOM, πάροχοι κορυφαίων ανταλλαγών φορτίων στην αγορά
  • HDI-Gerling Industrie, μακροχρόνια ασφαλιστική εταιρεία στην βιομηχανία και μεταφορές

Στρατηγικές ελαχιστοποίησης των κινδύνων μπορούν να ορίζονται σε διάφορα πεδία, όπως π.χ.:

  • Ανάλογα με το είδος του φορτίου και της διαδρομής, το κατάλληλο όχημα θα πρέπει να διαθέτει αντίστοιχα συστήματα ασφαλείας. Γενικά πρέπει να βεβαιώνεστε ότι το όχημα είναι ασφαλές και έτοιμο προς οδήγηση.
  • Οι πληροφορίες μεταφοράς δεν θα πρέπει να συζητιούνται παρουσία αναρμόδιων τρίτων. Όσο μικρότερος είναι ο αριθμός των φορέων πληροφοριών, των μετεχόντων στις μεταφορές και των διεπαφών κατά μήκος της αλυσίδας παράδοσης, τόσο μικρότερος και ο κίνδυνος κατάχρησης δεδομένων.
  • Οι οδηγοί θα πρέπει να βρίσκουν περιφραγμένους και φωτισμένους χώρους ανάπαυλας και στάθμευσης, ειδικά για μεγάλα διαλείμματα και διανυκτερεύσεις. Ανάλογες θέσεις στάθμευσης θα πρέπει να προτιμώνται ήδη κατά τον προγραμματισμό των διαδρομών.
  • Κατά τη μεταφορά δεν πρέπει να παίρνετε μαζί σας άσχετους τρίτους. Οι μεταφορές θα πρέπει να εντοπίζονται διαρκώς, ώστε μεταξύ κέντρου και οδηγού να διασφαλίζεται διαρκής επικοινωνιακή ροή.
H λίστα ελέγχων των καινούργιων επιχειρηματικών εταίρων σας.

H λίστα ελέγχων των καινούργιων επιχειρηματικών εταίρων σας.

Οι σημαντικότεροι κανόνες εκ των προτέρων για καθαρές δουλειές

Η TIMOCOM ελέγχει πάντα τους καινούριους πελάτες της, πριν καν αποκτήσουν πρόσβαση στο πρώτο σύστημα Smart Logistics System της Ευρώπης. Έτσι, αναλαμβάνουμε ένα μεγάλο μέρος των προεργασιών για σας. Όμως και εσείς μπορείτε καθημερινά να κάνετε κάτι για την ασφάλειά σας.

Αρκεί να ακολουθήσετε μόλις μερικά βήματα, με τα οποία μπορείτε να μειώσετε σημαντικά τους κινδύνους για «βρώμικες» δουλειές ήδη πριν από τη σύναψη της σύμβασης. Γι’ αυτό και η TIMOCOM έχει συντάξει έναν κατάλογο με τις πιο σημαντικές εργασίες ελέγχου των νέων επιχειρηματικών εταίρων. Περισσότερες συμβουλές για να αποφύγετε την κλοπή του φορτίου είναι επίσης διαθέσιμες στο ακόλουθο κείμενο πανευρωπαϊκής πρωτοβουλίας από την TIMOCOM και τη SCHUNCK.

H λίστα ελέγχων των καινούργιων επιχειρηματικών εταίρων σας.
Ο έλεγχος ασφαλείας για να αποφύγετε την κλοπή φορτίου

Ο έλεγχος ασφαλείας για να αποφύγετε την κλοπή φορτίου

Με αυτή τη λίστα ελέγχων μπορείτε να προστατεύσετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας από τις απάτες

Τα «μαύρα πρόβατα» στον κλάδο μεταφορών δεν αποτελούν έκπληξη. Το νέο είναι ότι οι απατεώνες βρίσκουν πάντα καινούργιες μεθόδους. Γι’ αυτό και γίνεται ολοένα και πιο σημαντική η λήψη αποτελεσματικών μέτρων προς αποφυγή της απάτης και της κλοπής.

Από κοινού η TIMOCOM GmbH και η OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG δημιούργησαν μια εκτεταμένη λίστα ελέγχων για επιχειρήσεις, η οποία βοηθά στον καλύτερο έλεγχο της ταυτότητας των επιχειρηματικών εταίρων ήδη πριν από τη σύναψη οποιασδήποτε σύμβασης. Συμβουλεύουμε τους αντίστοιχους αρμόδιους συνεργάτες να κατεβάσουν τον προς συμπλήρωση έλεγχο ασφαλείας και να ελέγξουν την αξιοπιστία της εταιρείας μεταφοράς με βάση τα ερωτήματα.

Λίστα ελέγχων προς αποφυγή κλοπής φορτίου
top