Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το Messenger
Ερωτήσεις και απαντήσεις για το Messenger
Το TIMOCOM Μessenger είναι ένα κανάλι επικοινωνίας της TIMOCOM Road Freight Marketplace που είναι άμεσα ενσωματωμένο στην ανταλλαγή φορτίων. Επιτρέπει τη γρήγορη, ασφαλή και αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ των δημιουργών προσφορών και των πιθανών αναδόχων, απευθείας στο πλαίσιο μιας προσφοράς. Χρησιμοποιώντας το TIMOCOM Messenger μπορείτε να μειώσετε τους χρόνους αναμονής και ταυτόχρονα να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών διαδικασιών σας.
Το TIMOCOM Μessenger προστατεύει όλα τα μηνύματα και τα δεδομένα σύμφωνα με τα πρότυπα της Aγοράς TIMOCOM και έτσι προάγει την εμπιστευτικότητα και την ασφάλεια. Με την ενσωμάτωση στην Αγορά, έχετε τον έλεγχο του ποιος μπορεί να έχει πρόσβαση στην επικοινωνία και μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι ο υπεύθυνος επικοινωνίας σας έχει εγγεγραμμένο λογαριασμό TIMOCOM.
Επιπλέον, η χρήση του TIMOCOM Μessenger όχι μόνο προσφέρει αυξημένη ασφάλεια, αλλά δίνει και στην επικοινωνία σας το ίδιο επίπεδο δέσμευσης με το email, κάτι που σας βοηθά να διαχειρίζεστε τις επαγγελματικές σας σχέσεις χωρίς κόπο.
Το TIMOCOM Messenger είναι προκαθορισμένο ως το προτιμώμενο κανάλι επικοινωνίας κατά την εισαγωγή φορτίου και φορτηγού. Εκτός και αν απενεργοποιήσετε αυτήν τη ρύθμιση, όσοι αναζητούν προσφορές θα βλέπουν το TIMOCOM Messenger μόνο ως επιλογή γραπτής επικοινωνίας. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε κανένα άλλο κανάλι επικοινωνίας και μπορείτε να εστιάσετε πλήρως στην εργασία σας.
Οι δημιουργοί προσφοράς καθορίζουν το προτιμώμενο κανάλι επικοινωνίας κατά την είσοδο στην προσφορά . Στη συνέχεια, θα δείτε την επιλογή στην επάνω δεξιά γωνία των επιλογών επικοινωνίας στην αντίστοιχη προσφορά. Εάν εμφανίζεται ένα συννεφάκι ομιλίας εκεί, ο δημιουργός της προσφοράς θέλει να επικοινωνήσει μαζί του μέσω του TIMOCOM Messenger. Ως άαιτούντες προσφοράς, έχετε την ευκαιρία να ξεκινήσετε μια συζήτηση. Για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ στο σύμβολο του συννεφάκι ομιλίας που αναφέρθηκε προηγουμένως "Αίτηση μέσω Chat" στην προσφορά φορτίου ή φορτηγού. Ανοίγει ένα Chat-Overlay στο κάτω μέρος της οθόνης.

Στο TIMOCOM Road Freight Marketplace, το κουμπί Chat θα αναβοσβήνει μόλις έχετε ένα νέο μη αναγνωσμένο μήνυμα στα εισερχόμενά σας. Οι μελλοντικές ενημερώσεις θα εισαγάγουν επίσης τη δυνατότητα ειδοποιήσεων μέσω email για περαιτέρω αύξηση της ορατότητας και της διαφάνειας σχετικά με τα νέα εισερχόμενα μηνύματα.
Στην τρέχουσα έκδοση του TIMOCOM Messenger, μπορείτε επίσης να ενημερωθείτε για νέα μηνύματα μέσω ειδοποιήσεων του προγράμματος περιήγησης (ήχος και αναδυόμενο παράθυρο), ακόμα κι αν εργάζεστε αυτήν τη στιγμή σε άλλες καρτέλες του Browser. Ωστόσο, η λειτουργία πρέπει να είναι ενεργοποιημένη στο Browser σας για να συμβεί αυτό.
Πώς να ενεργοποιήσετε την ειδοποίηση του Browser;
Επιλογή 1: Έχετε ήδη συμφωνήσει με ειδοποιήσεις browser στο παρελθόν.
Σε αυτήν την περίπτωση, δεν απαιτούνται περαιτέρω ρυθμίσεις και θα πρέπει να λαμβάνετε ήδη ειδοποιήσεις με αυτόν τον τρόπο.
Επιλογή 2: Έχετε ήδη απορρίψει τις ειδοποιήσεις browser στο παρελθόν.
Πρέπει να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις σας. Δείτε πώς μπορείτε να το κάνετε για τα πιο κοινά Browser:
Για Chrome:
1. Ανοίξτε την Aγορά TIMOCOM
2. Κάντε κλικ στο εικονίδιο "Ρυθμίσεις" στη γραμμή διευθύνσεων
3. Μεταβείτε στις "Ρυθμίσεις ιστότοπου".
4. Στην ενότητα "Ειδοποιήσεις", επιλέξτε "Να επιτρέπεται".
Για Edge:
1. Ανοίξτε την Aγορά TIMOCOM
2. Κάντε κλικ στο εικονίδιο "Ρυθμίσεις" στη γραμμή διευθύνσεων
3. Μεταβείτε στις "Ρυθμίσεις ιστότοπου".
4. Στην ενότητα "Ειδοποιήσεις", επιλέξτε "Να επιτρέπεται".
Επιλογή 3: Δεν έχετε λάβει απόφαση σχετικά με τις ειδοποιήσεις του Browser στο παρελθόν.
Εάν δεν έχετε αποδεχτεί ή απορρίψει ακόμη ειδοποιήσεις προγράμματος περιήγησης στο TIMOCOM Marketplace στο παρελθόν, το αντίστοιχο παράθυρο διαλόγου θα εμφανιστεί σε πολλά σημεία στο TIMOCOM Messenger. Δεν έχετε παρά να επιβεβαιώσετε το παράθυρο διαλόγου και θα ενημερώνεστε από εδώ και στο εξής μέσω ειδοποίησης του Browser.
Εάν οι προσφορές διαγραφούν, για παράδειγμα επειδή έχουν ήδη ληφθεί, μπορείτε να γράψετε μηνύματα στη συνομιλία, καθώς συχνά προκύπτουν ερωτήματα ή ανάγκη για πληροφορίες μετά την υποβολή της εντολής μεταφοράς. Όλες οι συνομιλίες αποθηκεύονται για τουλάχιστον 12 μήνες, ώστε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις σχετικές πληροφορίες και έγγραφα αργότερα.
Ναι, η χρήση του messenger που σχετίζεται με την προσφορά είναι δωρεάν για όλους τους πελάτες της TIMOCOM.
Το TIMOCOM Messenger προσφέρει επί του παρόντος τις ακόλουθες λειτουργίες:
Γρήγορη πρόσβαση στα στοιχεία επικοινωνίας:
Στo Chat-Overlay μπορείτε να δείτε το όνομα της εταιρείας, το όνομα του δυνητικού επιχειρηματικού συνεργάτη και τη φωτογραφία του προφίλ. Θα εμφανιστούν επίσης οι πιθανές γλώσσες που ο ομόλογός σας μιλάει ή κατανοεί. Εάν κάνετε κλικ στο όνομα της εταιρείας, θα ανοίξει το προφίλ της εταιρείας και θα έχετε την ευκαιρία να αποκτήσετε μια πλήρη εικόνα της εταιρείας με την οποία επικοινωνείτε.Ξεκάθαρη ανάθεση σε προσφορά φορτίο ή φορτηγό: Κάτω από τα στοιχεία επικοινωνίας θα βρείτε έναν σύνδεσμο που περιγράφει την αντίστοιχη προσφορά φορτίου ή φορτηγού με βάση τη σχέση μεταξύ του σημείου εκκίνησης και του προορισμού. Κάνοντας κλικ στη σχέση, ανοίγει η αντίστοιχη προσφορά, εφόσον είναι ακόμα διαθέσιμη στην Aγορά και δεν έχει διαγραφεί. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο εάν ταυτόχρονα αναζητάτε άλλες προσφορές φορτίου ή φορτηγού και θέλετε να δείτε γρήγορα όλες τις σχετικές πληροφορίες.
Ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω του παραθύρου συνομιλίας: Στο chat μπορείτε να έρθετε σε επαφή με τον υπεύθυνο επικοινωνίας για την προσφορά. Για να το κάνετε αυτό, απλώς πληκτρολογήστε ένα μήνυμα στο παρεχόμενο πεδίο κειμένου και επιβεβαιώστε την καταχώρισή σας πατώντας Enter ή κάνοντας κλικ στην Αποστολή. Όλα τα μηνύματα εμφανίζονται χρονολογικά στο παράθυρο συνομιλίας.
Μεταφράσεις κατ' απαίτηση: Εφόσον μπορείτε ενδεχομένως να επικοινωνήσετε με οποιονδήποτε χρήστη στην Aγορά, είναι δυνατό να λαμβάνετε μηνύματα σε μια γλώσσα που δεν καταλαβαίνετε. Σε αυτήν την περίπτωση, έχετε την επιλογή να μεταφραστούν τα μηνύματα. Στη συνέχεια θα δείτε τόσο το αρχικό μήνυμα όσο και το μεταφρασμένο περιεχόμενο. Για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ στις τρεις τελείες δίπλα στο μήνυμα και επιλέξτε "Μετάφραση". Η γλώσσα-στόχος της μετάφρασης εξαρτάται από τη γλώσσα συστήματος που ορίζεται στην Αγορά TIMOCOM.
Εξαγωγή Chat: Έχετε την επιλογή να εξαγάγετε το ιστορικό Chat ανά πάσα στιγμή. Έχετε την επιλογή να εξαγάγετε το ιστορικό Chat ανά πάσα στιγμή. Αυτό μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για την επίλυση συγκρούσεων εάν υπάρχουν αποκλίσεις στη διαδικασία μεταφοράς. Για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ στις τρεις τελείες στην επάνω δεξιά γωνία. Στη συνέχεια θα έχετε την ευκαιρία να κατεβάσετε τη συνομιλία. Ανάλογα με το μέγεθος, η λήψη μπορεί να ξεκινήσει με μια μικρή καθυστέρηση. Η συνομιλία αποθηκεύεται ως αρχείο .html. Μπορείτε επίσης να αποθηκεύσετε τη συνομιλία ως αρχείο .pdf κάνοντας δεξί κλικ στο → Εκτύπωση. Eναρξη της φόρμας
Λειτουργία ειδοποίησης: Θα ενημερωθείτε για νέα μηνύματα απευθείας στο Road Freight Marketplace με ένα κουμπί συνομιλίας που αναβοσβήνει.
Push notification: Στην τρέχουσα έκδοση του TIMOCOM Messenger, μπορείτε να ενημερωθείτε για νέα μηνύματα μέσω ειδοποιήσεων του Browser (ήχος και αναδυόμενο παράθυρο), ακόμα κι αν εργάζεστε αυτήν τη στιγμή σε άλλες καρτέλες του Browser. Ωστόσο, η λειτουργία πρέπει να είναι ενεργοποιημένη στο Browser σας για να συμβεί αυτό.
Ανταλλαγή εγγράφων (μεταφόρτωση και λήψη): Κάνοντας κλικ στο κυκλωμένο + έχετε την ευκαιρία να στείλετε σχετικά έγγραφα στον δυνητικό επιχειρηματικό σας συνεργάτη. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε τα έγγραφα και να τα ανεβάσετε. Μπορούν να κοινοποιηθούν μόνο έγγραφα μεγέθους έως 5 MB και των ακόλουθων τύπων:
.pdf, .xlsx, .xdoc, .img, .png, .webp
Επισκόπηση ειδήσεων: Δείτε όλες τις συνομιλίες σας σε ένα μέρος. Στην κάτω αριστερή γωνία, δίπλα στην πλοήγηση στη σελίδα, έχετε την επιλογή να εμφανίσετε μια επισκόπηση όλων των συνομιλιών σας. Για να το κάνετε αυτό, απλώς κάντε κλικ στον λευκό κύκλο με το μπλε συννεφάκι ομιλίας. Η προβολή που ανοίγει περιέχει όλες τις συνομιλίες, συμπεριλαμβανομένων των σχετικών πληροφοριών, ώστε να μπορούν να αναφέρονται με σαφήνεια. Εκτός από τις πληροφορίες που έχετε στη συνομιλία, μπορείτε επίσης να δείτε το τελευταίο μήνυμα που στάλθηκε εδώ. Οι ειδήσεις ταξινομούνται κατά συνάφεια. Επομένως, το πιο πρόσφατο μήνυμα θα εμφανίζεται πάντα ως το πρώτο μήνυμα.
Αναζήτηση Chat: Μπορείτε να αναζητήσετε συνομιλίες στην επισκόπηση μηνυμάτων. Για να το κάνετε αυτό, εισαγάγετε τα δεδομένα που θέλετε στο πεδίο αναζήτησης πάνω από τις συνομιλίες. Μπορείτε να αναζητήσετε τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Κωδικός χώρας του σημείου φόρτωσης
- Κωδικός χώρας σημείου εκφόρτωσης
- Σημείο φόρτωσης
- Σημείο εκφόρτωσης
Εμφανίζονται οι πιο πρόσφατες 30 επισκέψεις.
Ένδειξη πληκτρολόγησης: Μπορείτε να δείτε εάν το άτομο με το οποίο μιλάτε γράφει ένα μήνυμα αυτήν τη στιγμή.
Σήμα ανάγνωσης: Θα λάβετε τις πληροφορίες ότι το μήνυμά σας έχει παραδοθεί καθώς και την ειδοποίηση ότι ο συνομιλητής σας δεν έχει (ακόμη) διαβάσει το μήνυμα.
- Παραδόθηκε: Μπλε τελεία
- Διαβάστηκε: Φωτογραφία προφίλ
Emojis: Χρησιμοποιήστε emojis για να κάνετε τα μηνύματά σας πιο προσωπικά. Για να το κάνετε αυτό, κάντε κλικ στο smiley στο πεδίο μηνύματος στα δεξιά.
Κλείσιμο Chat: Όταν η συνομιλία είναι ανοιχτή, έχετε την επιλογή να κλείσετε τo Chat στην επάνω δεξιά γωνία. Η συζήτηση και συνεπώς ολόκληρη η συνομιλία θα κλείσουν, επομένως πρέπει πρώτα να ανοίξετε ξανά τo Chat για να μπορέσετε να επικοινωνήσετε.
Αλλά αυτό είναι μόνο η αρχή. Εργαζόμαστε συνεχώς για πρόσθετες λειτουργίες.
Ποιες πρόσθετες λειτουργίες θα ενσωματωθούν σύντομα;
Ειδοποιήσεις email: Θα ειδοποιηθείτε μέσω email εάν χάσετε ένα μήνυμα συνομιλίας για να ενθαρρύνετε τις γρήγορες απαντήσεις.
Λειτουργία διαγραφής: Διαγράψτε τις περιττές συνομιλίες για καλύτερη επισκόπηση.
Ωστόσο, αυτή είναι μόνο μια μικρή προεπισκόπηση και θα σας ενημερώνουμε τακτικά για τα επόμενα βήματα ανάπτυξής μας.
Ναι, το Messenger είναι πλήρως ενσωματωμένο στην έκδοση για φορητές συσκευές του Road Freight Marketplace, ώστε να μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε οποιαδήποτε συσκευή.
Τα σχόλιά σας είναι σημαντικά για εμάς! Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την έρευνα σχολίων. Χαιρετίζουμε τις προτάσεις σας που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε το Messenger και να το προσαρμόσουμε καλύτερα στις ανάγκες σας.
Εδώ μπορείτε να δείτε οδηγίες βήμα προς βήμα για το TIMOCOM Messenger: