Πελάτες της TimoCom για τις εμπειρίες τους με τη λειτουργία upload / download

Οι στόχοι είναι εδώ για να γίνονται πράξη

Κοινοποίηση σε ...
04.01.2017

Erkrath/Γερμανία, 04.01.2017 – Η TimoCom, η μεγαλύτερη πλατφόρμα μεταφορών της Ευρώπης, έθεσε έναν ιδιαίτερα σημαντικό στόχο για τον περασμένο χρόνο: Τον περαιτέρω εφοδιασμό της πλατφόρμας με ψηφιακές προστιθέμενες αξίες. Το είπαμε και το κάναμε. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο οι περισσότεροι από 36.000 πελάτες μπορούν να αξιοποιήσουν προσωπικά τη λειτουργία upload / download για έγγραφα. 

Κοινοποίηση σε ...

Σκοπός του παρόχου ΤΠ ήταν να διευκολύνει τους χρήστες του με τη βοήθεια της νέας λειτουργίας στο δρόμο για περισσότερες ψηφιακές εργασίες και να τους στηρίξει στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών τους. Με τη λειτουργία upload / download, οι χρήστες μπορούν να ανεβάζουν άπαξ έγγραφα που έχουν συχνή ζήτηση και απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των μεταφορών και να τα διαθέτουν στους άλλους συμμετέχοντες της πλατφόρμας προς λήψη. Έτσι, από την έναρξη αυτής της υπηρεσίας και μετά έχουν ήδη «ανέβει» στην πλατφόρμα μεταφορών πολλές χιλιάδες έγγραφα. Μία επιχείρηση που εντόπισε από τις πρώτες τα πλεονεκτήματα είναι η μεταφορική Kellershohn στο Λίντλαρ/Γερμανία. Η καινούρια λειτουργία έχει πείσει όχι μόνο επειδή απλοποιεί τις διαδικασίες, αλλά και επειδή συμβάλλει καθοριστικά στην προστασία του περιβάλλοντος. «Δίνουμε μεγάλη αξία στη βιωσιμότητα, διότι η βασική αρχή μας είναι η εξής: Υπηρεσίες logistics για τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Εάν υποθέσουμε ότι λαμβάνουμε ημερησίως έως και 32 έγγραφα της μιας σελίδας, αυτό σημαίνει περίπου 1000 σελίδες χαρτί το μήνα. Και, φυσικά, πρέπει να μην ξεχνάμε ότι ένα έγγραφο μπορεί να αποτελείται από περισσότερες σελίδες, όπως παραδείγματος χάριν μία ασφάλεια ως μεταφορέας. Πρόκειται, δηλαδή, για μία τεράστια ποσότητα χαρτιού. Γι’ αυτό και προτιμούμε συνεργάτες, των οποίων τα έγγραφα μπορούμε να κατεβάσουμε όχι στη μορφή χαρτιού, αλλά ψηφιακά», δηλώνει ο διευθυντής Willi Kellershohn.


Ο χρόνος είναι χρήμα
Σίγουρα όλοι μας έχουμε πει κάποια στιγμή: «Μακάρι να μπορούσα να σταματήσω το χρόνο». Αυτή την ικανότητα εύχονται να είχαν σίγουρα όλοι όσοι εργάζονται στον κλάδο μεταφορών και logistics, διότι ο χρόνος εδώ είναι το πολυτιμότερο αγαθό. Αυτό το γνωρίζει και ο Jody Dal Ferro, διαχειριστής της οικογενειακής επιχείρησης Dal Ferro Trasporti στην Ιταλία: «Παλιότερα, με τη σύναψη μίας εμπορικής συναλλαγής, λαμβάναμε πάντα τουλάχιστον τέσσερα έγγραφα μέσω φαξ ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μερικές φορές, όμως, αυτά τα έγγραφα δεν ήταν ολοκληρωμένα ή το επισυναπτόμενο αρχείο ήταν πολύ μεγάλο και έπρεπε εμείς οι ίδιοι να ξανά προσπαθήσουμε. Αυτό φυσικά απαιτούσε χρόνο και νεύρα. Αυτά τα προβλήματα δεν υπάρχουν πλέον με τη λειτουργία. Μερικοί συνεργάτες αναρωτήθηκαν στην αρχή γιατί εμείς, μία μικρή επιχείρηση, δίνουμε τόση αξία στην ψηφιοποίηση, όμως όποιος θέλει να μείνει στην αγορά, πρέπει να συμβαδίζει με το πνεύμα της εποχής».

Με το πνεύμα, λοιπόν, της εποχής θέλει να συμβαδίζει και η μεγαλύτερη πλατφόρμα μεταφορών της Ευρώπης. Για το 2017 υπάρχει μία ακόμη μεγάλη καινοτομία, με την οποία θέλουμε να στηρίξουμε τους πελάτες μας στα θέματα βελτιστοποίησης των διαδικασιών και της ψηφιακής εργασίας. Αυτή η καινοτομία θα παρουσιαστεί στους πελάτες μάλλον μέσα τους έτους.

top

Συμφωνώ σε αυτά τα cookies για την ανάλυση, το εξατομικευμένο περιεχόμενο και τη διαφήμιση. Μάθετε περισσότερα