Η υπηρεσία TimoCom Messenger έφτασε

Ένα μεγάλο βήμα για την TimoCom, ένα σημαντικό βήμα για τον κλάδο

Κοινοποίηση σε ...
03.02.2016

Erkrath/Γερμανία, 03.02.2016 – Φανταστείτε μία τυπική επιχείρηση μεταφορών και logistics. Σας έρχονται ακόμη στο μυαλό ακουστικά τηλεφώνου, μολύβια, μπλοκ και ατζέντες με τα στοιχεία των γραφείων μεταφορών; Ο πάροχος της μεγαλύτερης πανευρωπαϊκώς πλατφόρμας μεταφορών σκέφτηκε κάτι διαφορετικό: Πληκτρολόγιο, οθόνη, ποντίκι, παράθυρα συνομιλιών. Όλα αυτά δηλαδή που απλουστεύουν με επαγγελματικό και ασφαλή τρόπο ολόκληρη τη διαδικασία εργασίας και προς παντός την επιχειρησιακή επικοινωνία. Οι σκέψεις οδήγησαν στο νέο εργαλείο επικοινωνίας για τον κλάδο: την υπηρεσία TimoCom Messenger. Το „Νέο“ στην πλατφόρμα μεταφορών είναι άμεσα διαθέσιμο στους 100.000 χρήστες χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση, προσφέροντας πολύ περισσότερα από μια απλή συνομιλία.

Κοινοποίηση σε ...

Βελτιωμένες διαπραγματεύσεις, γρηγορότερη σύναψη συμβάσεων, συνεχή αρχειοθέτηση
Η εισαγωγή της υπηρεσίας Messenger είναι μία επανάσταση για ολόκληρη την επιχειρησιακή επικοινωνία των χρηστών της TimoCom. Έχετε πλέον άμεσα τη δυνατότητα να επιλέξετε μία προσφορά από την υπηρεσία ανταλλαγής φορτίων TC Truck&Cargo® και με ένα μόνο κλικ να ξεκινήσετε τη σχετική με την προσφορά συνομιλία με τον εκάστοτε εταίρο. Έτσι εξοικονομείτε απίστευτο χρόνο στη διεκπεραίωση των εργασιών σας. Μόλις η διαπραγμάτευση ολοκληρωθεί με επιτυχία και οι δύο πλευρές συμφωνήσουν, οι συνομιλίες μπορούν να αποθηκευτούν ή να εκτυπωθούν τοπικά με τη μορφή αρχείου PDF για τις νομικά δεσμευτικές συμφωνίες. Από πλευράς ασφάλειας υπάρχει, επίσης, κάτι εξίσου σημαντικό: Σε αντίθεση με τις δημόσια προσβάσιμες συνομιλίες, οι πελάτες, κατά την επικοινωνία τους μέσω της υπηρεσίας TimoCom Messenger, μπορούν να είναι σίγουροι ότι έχουν να κάνουν με έναν πραγματικό χρήστη. Διότι κάθε καινούριος πελάτης ελέγχεται προσεκτικά, προτού εγκριθεί η πρόσβασή του στην πλατφόρμα μεταφορών.

Εκτός της σχετικής με την προσφορά συνομιλίας, η επιχείρηση ΤΠ με έδρα το Erkrath (Γερμανία) έχει συμπεριλάβει και μία γενική λειτουργία συνομιλιών, η οποία προβλέπεται για συζητήσεις εκτός των διαδικασιών συναλλαγής: „Οι καλές επαφές είναι το A και το Ω. Με τη γενική λειτουργία συνομιλιών οι χρήστες μας μπορούν πλέον πολύ εύκολα να δημιουργήσουν ένα δίκτυο επιλεγμένων εταίρων, διατηρώντας την επικοινωνία μέσω Messenger. Πιο εύκολες δεν θα μπορούσαν να γίνουν οι επαγγελματικές σχέσεις“, δηλώνει ο εκπρόσωπος της TimoCom, Marcel Frings. Ένα ακόμη πλεονέκτημα: Οι χρήστες της πλατφόρμας μεταφορών μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία γενικής συνομιλίας και εντός της εταιρείας, ως μέσο επικοινωνίας μεταξύ των συναδέλφων για τη γρήγορη ανταλλαγή πληροφοριών, εφόσον αυτοί οι χρήστες διαθέτουν μία άδεια από την TimoCom.

Ανταπόκριση στις επιχειρηματικές ευκαιρίες ολόκληρο το εικοσιτετράωρο
Η γρήγορη αντίδραση και η άμεση διαθεσιμότητα κατέχουν σημαντικό ρόλο στον κόσμο των μεταφορών. Οι χρήστες λοιπόν μπορούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία Messenger και μέσω φορητών συσκευών, δηλαδή χωρίς τη σταθερή συσκευή. Θα πρέπει απλά να δηλωθείτε με το λογαριασμό σας στην TimoCom μέσω της εφαρμογής Βαρόμετρο αγοράς μεταφορών και αυτόματα συγχρονίζονται όλες οι επαφές σας και τα περιεχόμενα των συνομιλιών σας. „Μία υπηρεσία Messenger πέραν της σταθερής συσκευής έχει σαφή πλεονεκτήματα εφόσον οι χρήστες μας μπορούν να βρίσκονται καθ' οδόν στην υπηρεσία ανταλλαγής φορτίων μέσω φορητής συσκευής και μετά τη λήξη του ωραρίου λειτουργίας. Είτε πρόκειται για τη διευκρίνιση συναλλαγών για την επόμενη μέρα ή για να αποκτήσετε μία ιδέα εκ των προτέρων. Με την υπηρεσία Messenger οι χρήστες μπορούν να βλέπουν την τρέχουσα κατάσταση των συζητήσεων όχι μόνο μέσω σταθερού Η/Υ, αλλά και μέσω φορητών συσκευών“, δηλώνει ο Marcel Frings.

Από τώρα λοιπόν η πρώτη υπηρεσία TimoCom Messenger κάνει την είσοδό της στον κλάδο μεταφορών και logistics, φέρνοντας την επανάσταση στη διαδικασία εργασίας των χρηστών της. Αυτό σημαίνει το εξής: 100.000 χρήστες. Μία TimoCom Community. Σύνδεση όλων από παντού.

top

Συμφωνώ σε αυτά τα cookies για την ανάλυση, το εξατομικευμένο περιεχόμενο και τη διαφήμιση. Μάθετε περισσότερα