Spedition Günther Andres e.K.

It is a good feeling not being alone

"Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ανάγκη για ένα γραφείο είσπραξης οφειλών, επειδή δεν θα έπρεπε να υπάρχουν κακοπληρωτές", λέει ο Patrick Andres, διπλωματούχος στα οικονομικά των επιχειρήσεων και διευθυντής του πρακτορείου διαμεταφορών Günther Andres e.K. στο Hanau. "Δυστυχώς, αυτό δεν είναι πάντα η πραγματικότητα. Στη χειρότερη περίπτωση τα τιμολόγια είναι ληξιπρόθεσμα και τότε ακριβώς είναι χρήσιμο να επιστρατεύσετε τις υπηρεσίες ενός ανεξάρτητου γραφείου είσπραξης οφειλών. Αυτό το γραφείο είναι το πιθανότερο να μπορέσει να επιλύσει τη δυσάρεστη υπόθεση είσπραξης οφειλών υπέρ του θιγόμενου μέρους. Οι εταιρείες θα πρέπει να λάβουν οριστικά υπόψη τους αυτή την επιλογή προτού προχωρήσουν σε μακροχρόνιες, περίπλοκες και δαπανηρές δικαστικές διαδικασίες", λέει ο έμπειρος διευθυντής επιχειρήσεων.

Ο Πάτρικ Άντρες έχει ήδη εμπειρία στην αθέτηση πληρωμών επιχειρηματικών εταίρων. Είναι διευθυντής ενός μεσαίου μεγέθους πρακτορείου διαμεταφορών και είναι καλά εξοικειωμένος με την αποστολή εμπορευμάτων και την αντίστοιχη οργάνωση. Αν αναλογιστεί κανείς πόσα εμπορεύματα πρέπει να μεταφέρονται καθημερινά, αντιλαμβάνεται ότι η διαδικασία δεν μπορεί πάντα να κυλήσει ομαλά. Ακόμη και τα τιμολόγια αξιόπιστων εταιρειών θάβονται μερικές φορές κάτω από τη γραφειοκρατία και δεν πληρώνονται εγκαίρως. Οι λόγοι γι' αυτό είναι, για παράδειγμα, ότι δεν ακολουθείται αυστηρά η διαδικασία τιμολόγησης, τα τιμολόγια χάνονται ανάμεσα σε πολλά άλλα έγγραφα ή υπάρχουν παρεξηγήσεις μεταξύ των διαφόρων τμημάτων. 

Επιπλέον, υπάρχουν τα λεγόμενα "μαύρα πρόβατα" που συμπεριφέρονται σκόπιμα άδικα και πληρώνουν μόνο όταν βρίσκονται υπό πίεση. Ακόμη και αν τέτοιες περιπτώσεις εμφανίζονται σπάνια σε σχέση με το συνολικό όγκο των επιχειρήσεων, για τη "χειρότερη περίπτωση" βοηθάει η ύπαρξη μιας ανεξάρτητης εταιρείας είσπραξης οφειλών για την είσπραξη των οφειλόμενων χρημάτων χωρίς να καταφύγετε στη δικαιοσύνη. Ο Andres έχει ήδη συμβουλευτεί διάφορους φορείς, όπως η Creditreform ή άλλα γραφεία είσπραξης οφειλών και δικηγόρους. Τελικά, αποφάσισε πριν από τρία χρόνια για την υπηρεσία είσπραξης οφειλών της TIMOCOM Soft- und Hardware GmbH. Τα τελευταία δέκα χρόνια είναι πελάτης της εταιρείας του Ντίσελντορφ.

Μικρές αποστάσεις και γρήγορες απαντήσεις

Ο Patrick Andres εκτιμά ιδιαίτερα τον σύντομο χρόνο ανταπόκρισης της TIMOCOM στη διευθέτηση της υπόθεσης είσπραξης των οφειλών και αναφέρει τους ακόλουθους λόγους: "Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι η TIMOCOM βρίσκεται στη μέση της υπόθεσης με την ανταλλαγή εμπορευμάτων και οχημάτων και έχει γνώση της εθνικής και διεθνούς αγοράς στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών. Επιπλέον, η TIMOCOM διαθέτει ένα ισχυρό μέσο με τις πλατφόρμες προμηθειών της. Η εταιρεία μπορεί να μπλοκάρει την πρόσβαση του προεπιλεγμένου πληρωτή στην ανταλλαγή - ένας μοχλός πίεσης που λειτουργεί πολύ καλά διεθνώς. Με αυτόν τον τρόπο, πολλά μαύρα πρόβατα αποτρέπονται εκ των προτέρων από τη χρήση του λογισμικού και δεν επιχειρούν καν να γίνουν πελάτες".

Ισχυρή ροή πληροφοριών

Ο Andre εκτιμά επίσης την καλή ροή πληροφοριών στην TIMOCOM, καθώς και την απλή στρατηγική της διαδικασίας είσπραξης οφειλών. Υπάρχουν σαφείς κανόνες εδώ: μόλις περάσουν οι πρώτες 30 ημέρες μετά την προθεσμία πληρωμής και ο οφειλέτης έχει λάβει υπενθύμιση, αλλά χωρίς αποτέλεσμα, η TIMOCOM αναλαμβάνει την υπόθεση είσπραξης χρέους με επίσημη διοικητική εξουσιοδότηση. Οι φυσικοί ομιλητές της εταιρείας του Ντίσελντορφ ενημερώνουν τον θιγόμενο το συντομότερο δυνατό σχετικά με τις πιθανότητες ανάκτησης των χρημάτων. Έτσι, τους γλιτώνουν από την απόφαση για περιττές νομικές αμοιβές και δικαστικά έξοδα. Για να αναλάβει δράση, ο ενάγων πρέπει να συμπληρώσει το έντυπο εντολής είσπραξης οφειλών και να το αποστείλει στην TIMOCOM μαζί με τα σχετικά έγγραφα μεταφοράς. Αυτά περιλαμβάνουν το τιμολόγιο για τις υπηρεσίες μεταφοράς που παρασχέθηκαν, μια απόδειξη παράδοσης και ένα αντίγραφο της ειδοποίησης υπενθύμισης πληρωμής που εστάλη. Andres
δηλώνει με ενθουσιασμό: "Είναι σχεδόν ευχαρίστηση να συμπληρώνεις το έντυπο εντολής είσπραξης οφειλών, διότι γνωρίζεις: θα ληφθούν μέτρα και δεν θα σε καθυστερήσουν. Άλλα ιδρύματα τα συζητούν όλα ξανά με τον εκπρόθεσμο πληρωτή, κάνοντάς σας να χάνετε άσκοπα χρόνο, κάτι που μπορεί να είναι καταστροφικό για μια εταιρεία". 

Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν την εντολή είσπραξης χρέους στη διεύθυνση www.timocom.co.uk στη διεύθυνση TC Cash Care στο τμήμα ασφαλείας ή να γράψουν τη λέξη "είσπραξη χρέους" στο επάνω δεξί πλαίσιο αναζήτησης. Κατά τη διάρκεια ολόκληρης της διαδικασίας είσπραξης οφειλών πραγματοποιείται στενή ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ της TIMOCOM και του θιγόμενου μέρους.

Καλή σχέση ποιότητας-τιμής

Ο Patrick Andres βρίσκει αυτό το συμπέρασμα πολύ θετικό: "Νομίζω ότι η υπηρεσία είσπραξης οφειλών της TIMOCOM είναι σχεδόν τέλεια. Το ποσοστό επιτυχίας είναι υψηλό, η επικοινωνία με το τμήμα είσπραξης οφειλών είναι υποδειγματική και είναι η σωστή σχέση ποιότητας-τιμής σε εθνικό και διεθνές επίπεδο". Η TIMOCOM χρεώνει ένα ελάχιστο τέλος διεκπεραίωσης ανά απαίτηση. Εάν η εντολή έχει επιτυχή έκβαση, κάτι που επιτεύχθηκε στο 85% όλων των περιπτώσεων τα τελευταία χρόνια, η γενική αμοιβή θεωρείται στη συνέχεια μέρος της αμοιβής που σχετίζεται με την απόδοση. Η αμοιβή που σχετίζεται με την απόδοση υπολογίζεται σύμφωνα με τους νομοθετικούς κανόνες που διέπουν τον RVG (γερμανικός νόμος για την αμοιβή των δικηγόρων). Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την TIMOCOM International Debt Collection Service.

Προληπτικά μέτρα κατά των αναξιόπιστων επιχειρηματικών εταίρων

Για τον Patrick Andres είναι καθοριστικό ότι η TIMOCOM υποστηρίζει τους πελάτες της εκ των προτέρων μέσω του δικού της δικτύου ασφαλείας TC Secure. Αυτό περιλαμβάνει μια ποικιλία συμβουλών ασφαλείας, τις οποίες μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.timocom.co.uk στην ενότητα "Ασφάλεια". Στόχος είναι να αποτραπεί η προεπιλεγμένη πληρωμή. Όταν πρόκειται για εταιρείες μεταφορών, για παράδειγμα, ένας χρυσός κανόνας είναι η επαλήθευση του πελάτη. Θα πρέπει να ελέγξετε ότι ο αριθμός φαξ ή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ατόμου που έστειλε την παραγγελία είναι ο ίδιος με αυτόν που εμφανίζεται στην ίδια την παραγγελία. Επιπλέον, μπορείτε να λάβετε πληροφορίες σχετικά με την πιστοληπτική και επιχειρηματική ικανότητα της εταιρείας σε ιδρύματα όπως το Creditreform. Εκτός αυτού, υπάρχουν ιστοσελίδες όπως π.χ. η www.riskdisk.com όπου μπορείτε να ελέγξετε τον αριθμό μητρώου της εταιρείας. 

Αυτά είναι μερικά μόνο από τα προληπτικά μέτρα που μπορείτε να λάβετε για να είστε σίγουροι για τον επιχειρηματικό σας εταίρο. Μια άλλη καλή μορφή προστασίας είναι να επικοινωνήσετε με την τηλεφωνική γραμμή TIMOCOM Assist προκειμένου να επαληθεύσετε τα στοιχεία του πελάτη. Εδώ, υπάλληλοι που μιλούν τη μητρική γλώσσα είναι στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8:00 έως τις 17:00 καλώντας στο +49 211 88 26 88 26. Μπορούν να συγκρίνουν τα δεδομένα μεταξύ του περιεχομένου της παραγγελίας του συγκεκριμένου πελάτη της TIMOCOM και της τράπεζας δεδομένων πελατών της TIMOCOM. 

αν και ο Patrick Andres ακολουθεί συνήθως όλες τις συμβουλές στην καθημερινή του εργασία, εξακολουθεί να συναντά ανέντιμους πελάτες σε κάποιες σπάνιες περιπτώσεις. Το σχόλιό του για το θέμα αυτό: "Ποτέ δεν μπορείς να είσαι εκατό τοις εκατό σίγουρος, αλλά χάρη στο γραφείο είσπραξης οφειλών της TIMOCOM μπορούμε να διεξάγουμε επιχειρήσεις με επιτυχή έκβαση. Συνιστώ ανεπιφύλακτα αυτή την υπηρεσία".

top