Για να διασφαλιστεί ότι μια περίπτωση αθέτησης δεν θα μετατραπεί σε διαφορά: TIMOCOM Inkasso
Δικαιοσύνη και κατανόηση διασφαλίζουν τις επιχειρηματικές σχέσεις σας και θα εξακολουθούν να υπάρχουν. Η TIMOCOM Inkasso σας υποστηρίζει σε αυτό: Εάν οι επιχειρηματικοί σας συνεργάτες καθυστερούν τις πληρωμές, μπορείτε να βασιστείτε σε ικανή και αξιόπιστη βοήθεια.
Υποβάλετε τις εντολές σας για είσπραξη οφειλών εύκολα και βολικά online για άμεση επεξεργασία.
Αξιόπιστη επεξεργασία των εισπρακτέων σας, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε πλήρως στην κύρια δραστηριότητά σας.
Με διπλωματικές λύσεις: Πάνω από 80% όλων των διεθνών εντολών είσπραξης Inkasso ολοκληρώνονται με επιτυχία.
Η αρμόδια ομάδα θα χειριστεί τα προβλήματά σας γρήγορα, οικονομικά και εξωδικαστικά.
Επικοινωνία σε 27 διαφορετικές γλώσσες για βέλτιστη επεξεργασία των αιτημάτων σας σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Με επίσημη κανονιστική έγκριση από το 2003: Επωφεληθείτε από την εκτεταμένη εμπειρία μας.
Έτσι γίνεται: Επεξεργασία εντολών είσπραξης
Υπολογίστε το κόστος σας με την αριθμομηχανή τελών
Ανά εντολή είσπραξης, συμφωνείται τέλος επεξεργασίας 25€. Σε περίπτωση επιτυχίας, η TIMOCOM θα χρεώσει στον πελάτη ένα τέλος επίδοσης στο οποίο θα πιστωθεί το τέλος επεξεργασίας. Αυτός ο υπολογισμός πραγματοποιείται σύμφωνα με τις νομικές διατάξεις του RVG (Νόμου περί Αμοιβών Δικηγόρων). Υπολογίστε τα τέλη σας με λίγα μόλις βήματα!
Τι λένε οι πελάτες μας για τo TIMOCOM Inkasso
Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τo TIMOCOM Inkasso International
Ναι, η υπηρεσία είσπραξης Inkasso είναι διαθέσιμη σε όλους τους υπάρχοντες πελάτες TIMOCOM. Εάν δεν έχετε υπογράψει ακόμη συμβόλαιο, μπορείτε να εγγραφείτε εδώ.
Όχι. Η ομάδα μας θα χαρεί να σας βοηθήσει με τυχόν εκκρεμείς απαιτήσεις που δεν προέκυψαν μέσω του TIMOCOM Road Freight Marketplace. Αναθέστε την υπόθεσή σας για είσπραξη Inkasso τώρα εδώ.
Το ποσοστό επιτυχίας είναι μεγαλύτερο από το 80% των υποθέσεων που ολοκληρώθηκαν με επιτυχία μέσω διαμεσολάβησης.
Χρεώνουμε ένα τέλος επεξεργασίας τον 25 €. Μόνο σε περίπτωση επιτυχίας, χρεώνουμε ένα πρόσθετο ασφάλιστρο για τις δραστηριότητες είσπραξης οφειλών μας, το οποίο εξαρτάται από το ποσό της απαίτησης. Αυτή η αμοιβή επιτυχίας βασίζεται στο γερμανικό νόμιμο πλαίσιο αμοιβών και μπορεί να υπολογιστεί πριν από την έναρξη λειτουργίας χρησιμοποιώντας την Υπολογιστής τελών .
Κατ' αρχήν, οι νομικές αρχές της ζημίας που προκαλείται από καθυστέρηση ισχύουν σύμφωνα με την Οδηγία 2011/7/ΕΕ της ΕΕ. Θα πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα την ταχύτερη εξόφληση των ανοιχτών τιμολογίων. Από την έναρξη ισχύος της παρούσας οδηγίας στις χώρες της ΕΕ, ισχύουν νέα δικαιώματα και υποχρεώσεις σε περίπτωση καθυστερημένης πληρωμής. Για πιστωτές και οφειλέτες, αυτό σημαίνει τα εξής:
Τα τιμολόγια προς τους επιχειρηματίες είναι αυτόματα σε καθυστέρηση 30 ημέρες μετά τη λήξη τους. Επιπλέον, οι όροι πληρωμής άνω των 60 ημερών επιτρέπονται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Εάν η πληρωμή παρόλα αυτά καθυστερήσει, ο πιστωτής μπορεί να απαιτήσει από τον οφειλέτη ορισμένα έξοδα για την είσπραξη του τιμολογίου, καθώς και τόκους υπερημερίας.
Το κόστος ανάκτησης μπορεί να περιλαμβάνει τα δικά σας έξοδα ενημέρωσης που προκύπτουν από την καθυστέρηση στην πληρωμή, καθώς και τα έξοδα είσπραξης, έναν δικηγόρο ή μια ειδοποίηση. Για τους πιστωτές, αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αποζημιωθούν από τον οφειλέτη τα έξοδα εξυπηρέτησης είσπραξης οφειλών. Στις επιστρεπτέες δαπάνες περιλαμβάνεται και η αμοιβή που οφείλεται σε περίπτωση επιτυχίας. Αυτό σημαίνει ότι ο πιστωτής μπορεί να απαιτήσει από τον οφειλέτη να επιστραφούν όλα τα έξοδα είσπραξης, η βασική αμοιβή συμπεριλαμβανομένου του μπόνους επιτυχίας, εάν η απαίτηση είναι καθυστερημένη και ο οφειλέτης είναι υπεύθυνος για την καθυστέρη.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτοί οι κανόνες ισχύουν μόνο για τιμολόγια,
- που βασίζονται σε συμβατική υπηρεσία, δηλαδή όχι για ζημιές ή διπλές πληρωμές,
- όπου η καθυστέρηση μπορεί να αποδειχθεί και
- ο οφειλέτης κατοικεί στην ΕΕ.
Μια υπενθύμιση ή ένα ανάλογο αίτημα πληρωμής από τον πιστωτή δεν είναι πλέον απαραίτητο, αλλά μπορεί να γίνει οικειοθελώς και εξακολουθεί να είναι πολύ χρήσιμο και συνιστώμενο, έτσι ώστε είναι καλύτερο να μην φτάσετε τόσο μακριά.
Η ομάδα είσπραξης χρεών λειτουργεί για εσάς σε όλη την Ευρώπη και η υπηρεσία μας προσφέρεται στις ακόλουθες γλώσσες:
Βουλγαρικά (BG)
Δανέζικα (DA)
Γερμανικά (DE)
Αγγλικά (EN)
Φινλανδικά (FI)
Γαλλικά (FR)
Ελληνικά (EL)
Ιταλικά (IT)
Κροατικά (HR)
Λεττονικά (LV)
Λιθουανικά (LT)
Βορειομακεδονικά (MK)
Ολλανδικά (NL)
Νορβηγικά (NO
Πολωνικά (PL)
Πορτογαλικά (PT)
Ρουμανικά (RO)
Ρωσικά (RU)
Σουηδικά (SV)
Σερβικά (SR)
Σλοβακικά (SK)
Σλοβενικά (SL)
Ισπανικά (ES)
Τσέχικα (CS)
Τουρκικά (TR)
Ουκρανικά (UA)
Ουγγρικά (HU)
Ναι, η TIMOCOM Inkasso λειτουργεί διεθνώς, ειδικά σε όλη την Ευρώπη, στη μητρική σας γλώσσα. Οι περιπτώσεις είσπραξης χρεών στο εξωτερικό δεν αποτελούν πρόβλημα για εμάς.
Σε περίπτωση πτώχευσης, τα περιουσιακά στοιχεία του οφειλέτη τίθενται συνήθως υπό τη διαχείριση του πτωχευτικού δικαστηρίου ή ενός εξωτερικού διαχειριστή. Εκείνος διαχειρίζεται τις απαιτήσεις και διασφαλίζει τη διανομή των υπόλοιπων περιουσιακών στοιχείων. Αυτό διασφαλίζει ότι όχι μόνο οι πιστωτές που βρίσκονται πιο κοντά στον οφειλέτη θα έχουν την ευκαιρία τους πιο γρήγορα, αλλά ότι όλοι οι πιστωτές αντιμετωπίζονται όσο το δυνατόν ισότιμα.
Κάθε κράτος παρέχει μια ειδική διαδικασία κατά την οποία ένας πιστωτής καταχωρεί την απαίτησή του. Συνιστούμε την άμεση καταχώρηση της απαίτησης στην πτωχευτική διοίκηση προκειμένου να θεωρηθεί πιστωτής στη διαδικασία και να μην μειωθεί το υπόλοιπο ποσό μέσω των εξόδων εκπροσώπησης.
Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε τους πιστωτές στην εκτέλεση των νόμιμων απαιτήσεών τους. Σε περίπτωση προβλήματος ενός οφειλέτη, μπορούν να γίνουν συμφωνίες όπως πληρωμές δόσεων, έτσι ώστε ο πιστωτής να συνεχίσει να παίρνει τα χρήματά του. Ταυτόχρονα, η TIMOCOM διασφαλίζει ότι οι πελάτες της στo Marketplace δεν θα συσσωρεύσουν περαιτέρω χρέη.
Εάν ένας χρήστης δεν είναι διατεθειμένος να πληρώσει χωρίς να αιτιολογήσει, αυτή η συμπεριφορά έρχεται σε αντίθεση με τα κριτήρια ποιότητας της TIMOCOM. Επομένως, δεν επιτρέπεται να παραμείνει στο δίκτυο ελεγμένων πελατών.
Πρέπει να υποβληθούν τα ακόλουθα έγγραφα: Εντολή μεταφοράς, δελτίο παράδοσης, τιμολόγιο και αίτηση τελικής πληρωμής.
Η εντολή σας θα εξεταστεί από την TIMOCOM Inkasso. Στη συνέχεια, ένας υπάλληλος θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Πρέπει να έχουν περάσει τουλάχιστον 30 ημέρες από την ημερομηνία που κατέστη ληξιπρόθεσμη πληρωμή.
Είναι δυνατή η προσθήκη πολλαπλών τιμολογίων από έναν οφειλέτη σε μία αίτηση.