Κορονοϊός: Πώς η παραγωγή και το εμπόριο μπορούν να ξεπεράσουν τα εμπόδια στη χωρητικότητα χώρου φορτίου

Ο κορονοϊός επηρεάζει τις μεταφορικές ικανότητες στην Ευρώπη: Η ζήτηση χώρων φορτίου και εμπορευμάτων στην Ευρώπη αυξάνεται.

Κοινοποίηση σε ...
31.03.2020

Η διάδοση του κορονοϊού  έχει αυξημένη επίδραση στις οδικές μεταφορές στην Ευρώπη. Το βαρόμετρο μεταφοράς της εταιρείας FreightTech TIMOCOM παρουσιάζει σήμερα έντονη ανάπτυξη στις διεθνείς προσφορές φορτίων.

Για ασφαλείς επιχειρηματικές δραστηριότητες, είναι σημαντικό εδώ να διαμορφώσουμε τις διαδρομές παράδοσης και εφοδιασμού όσο το δυνατόν πιο διαφοροποιημένες. Οι περιορισμένες παράδοσης μπορούν να αποφευχθούν μέσω διαφόρων επιλογών δράσης
Κοινοποίηση σε ...

Λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για τρόφιμα και καταναλωτικά αγαθά, οι μεταφορικές ικανότητες βρίσκονται σήμερα σε μεγαλύτερη διεθνή ζήτηση από ό, τι συνήθως. Επιπλέον, υπάρχουν οι ερχόμενες αργίες, οι οποίες θα μπορούσαν να επιδεινώσουν την κατάσταση. Οι παραγωγοί βιομηχανίας και του εμπόριου θα πρέπει ήδη να προετοιμαστούν για έλλειψη φορτηγών.

 

Η έλλειψη οδηγών στον κλαδί των Logistics ήδη προκαλεί εμπόδια στις εποχιακές κορυφές των οδικών μεταφορών εδώ και χρόνια. Οι επιδράσεις του κορονοϊού ενισχύουν και πάλι αυτό το φαινόμενο. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τα δεδομένα του βαρομέτρου μεταφοράς TIMOCOM:

Συνολικά, σημειώθηκαν αυξήσεις στις προσφορές φορτίων σε ολόκληρη την Ευρώπη τον Ιανουάριο και Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους. Σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2019, η ζήτηση αυξήθηκε κατά 9%. Τον Φεβρουάριο του 2020, η αξία αυτή αυξήθηκε περαιτέρω, έτσι ώστε το TIMOCOM Smart Logistics System να έχει 13 % περισσότερα φορτία από ό, τι την αντίστοιχη περίοδο το 2019.

Αν κοιτάξετε την Ιταλία, τη χώρα που έχει πληγεί περισσότερο μέχρι σήμερα στην Ευρώπη, η τάση επιβεβαιώνεται από τις επιπτώσεις του κορονοϊού: Τον Ιανουάριο του 2020 καταγράφηκαν συνολικά 11 % περισσότερα φορτία με τοποθεσία (φόρτωσης και εκφόρτωσης) στην Ιταλία, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους. Τον Φεβρουάριο του 2020, η αξία αυξήθηκε και πάλι με 34% περισσότερων προσφορών φορτίων με προορισμό Ιταλία από ό, τι την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Η ίδια τάση παρατηρείται και στις πρώτες εβδομάδες του Μαρτίου: Σε πολλές ημέρες, ο όγκος των φορτίων είναι ήδη σημαντικά υψηλότερος από ό, τι τον Μάρτιο του 2019: Οι εισαγωγές οδικών εμπορευμάτων στην Ιταλία αυξήθηκαν κατά 24% τις πρώτες δέκα ημέρες και οι εξαγωγές κατά 8% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Επιπλέον, σύμφωνα με τους εξπερτ πληροφορικής και δεδομένων TIMOCOM, τα αγαθά που λείπουν από την Κίνα οδηγούν στην αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα από την Ευρώπη. Επιπλέον, το εμπόριο και οι προμηθευτές τροφίμων ενθαρρύνονται να παρέχουν μεγάλες ποσότητες τροφίμων και καταναλωτικών αγαθών.  Στα ομοσπονδιακά κράτη της Βαυαρίας και της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας, η υπάρχουσα απαγόρευση οδήγησης για φορτηγά τις κυριακές ήταν προσωρινά ευέλικτη για να αποφευχθεί η συμφόρηση και η έλλειψη αγαθών ως αποτέλεσμα της επέκτασης του κορονοϊού. Το μέτρο αυτό πρόκειται να επεκταθεί σε εθνικό επίπεδο.

 

Εάν η τάση αυτή συνεχίσει, η ζήτηση χώρου φορτίου στις ευδομάδες 15 και 16 θα συνεχίσει να αυξάνεται λόγω των αργιών και της μιωμένες εβδομάδας εργασίας.

Τα διαφοροποιημένα κανάλια παράδοσης και προμήθειας εξασφαλίζουν επιχειρηματικές λειτουργίες

 

Πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται οι επιχειρήσεις από τη βιομηχανία και το εμπόριο με την τρέχουσα κατάσταση;

Στο πρώτο βήμα, είναι σημαντικό να διατηρηθεί η σαφήνεια και η διαφάνεια στα διάφορα επίπεδα της αλυσίδας εφοδιασμού κατά τη διάρκεια της διαδικασίας δημιουργίας. Πρέπει να ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα: Ποια υλικά, πρώτες ύλες ή κατασκευαστικά υλικά απαιτούνται για ποια προϊόντα και σε ποιο βαθμό; Πόσα και ποιοι πελάτες επηρεάζονται; Ποιοι προμηθευτές εμπλέκονται στη διαδικασία και σε ποιο βαθμό επηρεάζονται οι ικανότητες σε περιορισμένη δυναμικότητα. Ποιες εναλλακτικές λύσεις είναι διαθέσιμες σήμερα;

Για ασφαλείς επιχειρηματικές δραστηριότητες, είναι σημαντικό εδώ να διαμορφώσουμε τις διαδρομές παράδοσης και εφοδιασμού όσο το δυνατόν πιο διαφοροποιημένες . Οι περιορισμένες παράδοσης μπορούν να αποφευχθούν μέσω διαφόρων επιλογών δράσης Επομένως, οι διαχειριστές στα Logistics πρέπει να αντιδράσουν ενεργά στις τρέχουσες εξελίξεις και να εντοπίσουν τις πιθανές επιπτώσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού τους, προκειμένου να ετοιμάσουν βραχυπρόθεσμες εναλλακτικές λύσεις εάν είναι απαραίτητο.

Εδώ μπορεί το Smart Logistics System της TIMOCOM  να βοηθήσει. Εάν, για παράδειγμα,  ο μεταφορέας σας δεν έχει πλέον διαθέσιμη μεταφορική ικανότητα, οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Smart App Φορτηγά βρείτε έναν αξιόπιστο συνεργάτη σε πάνω από 43.000 ελεγμένες εταιρείες στην αγορά με μερικά μόνο κλικ. Περισσότεροι από 130.000 χρήστες εισάγουνε εδώ μέχρι και 750.000 διεθνείς προφορές φορτίων και φορτηγών κάθε μέρα.

top

Συμφωνώ σε αυτά τα cookies για την ανάλυση, το εξατομικευμένο περιεχόμενο και τη διαφήμιση. Μάθετε περισσότερα