Αξιολογήσεις – περισσότερη ασφάλεια κατά την επιλογή συνεργατών μεταφοράς
Υποβάλετε και λάβετε αξιολογήσεις για εντολές
Αξιολογήστε τους αναδόχους ή τους εντολείς σας μετά την ολοκλήρωση των μεταφορών στο TIMOCOM Road Freight Marketplace. Με κάθε αξιολόγηση συμβάλλετε ενεργά σε περισσότερη εμπιστοσύνη και διαφάνεια στο σύστημα – εντολή φόρτωσης προς εντολή φόρτωσης.
Για όλους όσους αναθέτουν φορτία
Τα πλεονεκτήματά σας:
- Περισσότερη ασφάλεια: Θετικές αξιολογήσεις για την επικοινωνία, τη διαχείριση των εμπορευμάτων καθώς και την έγκαιρη φόρτωση και εκφόρτωση σας δίνουν την ασφάλεια ότι το φορτίο σας βρίσκεται σε καλά χέρια.
- Πρώτη επιλογή: Μέσω ενός θετικού εταιρικού σκορ, εσείς ως εντολέας προτιμάστεται από τις μεταφορικές εταιρείες.
- Εξοικονόμηση χρόνου: Βάσει των αξιολογήσεων άλλων χρηστών του συστήματος, αποφασίζετε ακόμη καλύτερα και ταχύτερα ποιος επιχειρηματικός συνεργάτης είναι ο κατάλληλος για εσάς.
Για όλους όσους πραγματοποιούν μεταφορές
Τα πλεονεκτήματά σας:
- Περισσότερη ασφάλεια: Οι αξιολογήσεις σχετικά με την έγκαιρη πληρωμή, τη δικαιοσύνη και την επικοινωνία σας βοηθούν στην επιλογή των επιχειρηματικών σας εταίρων.
- Αύξηση αξίας επωνυμίας: Οι θετικές αξιολογήσεις συμβάλλουν στον εταιρικό σας σκορ – και αυξάνουν έτσι το προβάδισμά σας στον ανταγωνισμό.
- Αποδοτικότητα: Χάρη στις διαφανείς αξιολογήσεις εντός του Marketplace, βρίσκετε αντιπροσωπευτικές γνώμες για πιθανούς επιχειρηματικούς εταίρους σε κεντρικό σημείο.
Και έτσι λειτουργεί
Υποβολή αξιολόγησης για ολοκληρωμένες μεταφορές
Μόλις φτάσει η ημερομηνία εκφόρτωσης, οι εμπλεκόμενοι επιχειρηματικοί εταίροι λαμβάνουν μια ειδοποίηση ότι μπορούν να αξιολογήσουν ο ένας τον άλλον σύμφωνα με την αρχή των 5 αστέρων. Για να μπορέσετε να υποβάλετε μια αξιολόγηση, πρέπει να αποδειχθεί ότι μια εντολή φόρτωσης έχει πραγματοποιηθεί πραγματικά. Αυτή η απόδειξη μπορεί να παρασχεθεί με δύο τρόπους:
- Επιχειρηματική συναλλαγή στην ανταλλαγή φορτίων TIMOCOM
- Εντολή μεταφοράς μέσω TIMOCOM
Αξιολόγηση διαφόρων κατηγοριών
Αξιολόγηση εντολέα:
- Επικοινωνία με τον συμβαλλόμενο εταίρο
- Ακρίβεια στην ώρα σε φόρτωση και εκφόρτωση
- Χειρισμός φορτίου και εγγράφων
Αξιολόγηση ανάδοχου:
- Επικοινωνία με τον συμβαλλόμενο μέρος
- Δίκαιη μεταχείριση των συμφωνιών
- Στην ώρα η πληρωμή
👉 Γρήγορη Αξιολόγηση: Μπορείτε με ένα μόνο κλικ να αξιολογήσετε όλες τις κατηγορίες ταυτόχρονα.
Βαθμολογία εταιρείας και ατομικές αξιολογήσεις στο προφίλ της εταιρείας
Στο προφίλ της εταιρείας εμφανίζεται το σκορ της εταιρείας, το οποίο υπολογίζεται βάσει των αξιολογήσεων των αναδόχων και των πελατών. Επιπλέον, εδώ μπορείτε να δείτε τη μέση αξιολόγηση των επιμέρους κατηγοριών.
Έχετε ερωτήσεις; Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε:
Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Για να μπορείτε να δίνετε ή να λαμβάνετε αξιολογήσεις για πραγματοποιημένες μεταφορές, είναι απαραίτητο να ολοκληρώσετε μια συναλλαγή μέσω του TIMOCOM Road Freight Marketplace. Ακολουθούν τα βήματα:
Επιβεβαίωση εντολής: Τόσο ο ανάδοχος όσο και ο εντολέας πρέπει να επιβεβαιώσουν είτε μια επιχειρηματική συναλλαγή είτε μια μεταφορική παραγγελία.
Αξιολόγηση: Αφού ολοκληρωθεί η αποστολή, και τα δύο μέρη μπορούν να αξιολογήσουν το ένα το άλλο.
Έτσι διασφαλίζεται ότι και οι δύο συμβαλλόμενοι έχουν πράγματι εκτελέσει από κοινού μια εντολή φόρτωσης.
Μπορείτε να αξιολογήσετε τον επιχειρηματικό σας συνεργάτη από την ημέρα μετά την ημερομηνία εκφόρτωσης. Για αυτό έχετε τουλάχιστον 44 ημέρες συν το συμφωνημένο χρονικό διάστημα πληρωμής. Εάν δεν έχει οριστεί χρονικό διάστημα πληρωμής, έχετε συνολικά 104 ημέρες στη διάθεσή σας για να πραγματοποιήσετε την αξιολόγηση.
Όταν αξιολογείτε έναν ανάδοχο, μπορείτε να αξιολογήσετε τις ακόλουθες κατηγορίες:
- Επικοινωνία με τη Dispo
- Έγκαιρη φόρτωση και εκφόρτωση
- Χειρισμός φορτίου
- Διαχείριση εγγράφων
Όταν αξιολογείτε έναν εντολέα, μπορούν να αξιολογηθούν οι ακόλουθες κατηγορίες:
- Επικοινωνία
- Κάντε σαφείς συμβατικές συμφωνίες
- Πληρωμή
Κάθε κατηγορία λαμβάνεται υπόψη με ίσο βάρος στη συνολική αξιολόγηση. Οι υποκατηγορίες που δεν έχουν αξιολογηθεί δεν συμπεριλαμβάνονται στον υπολογισμό. Μπορείτε επίσης να αξιολογήσετε όλες τις κατηγορίες με μόνο ένα κλικ.
Όχι, δεν είναι δυνατή η υποβολή σχολίου σε μια αξιολόγηση. Η διαίρεση σε υποκατηγορίες επιτρέπει μια διαφοροποιημένη αξιολόγηση, ώστε να μπορεί να παραλειφθεί η ανάγκη για σχόλια.
Ο εταιρικός βαθμός υπολογίζεται από τον μέσο όρο της αξιολόγησης ως ανάδοχος και της αξιολόγησης ως εντολέας. Μετά την πρώτη ληφθείσα αξιολόγηση, αυτός είναι ορατός στο προφίλ της εταιρείας σας.
Ναι, θα λαμβάνετε αυτόματα υπενθυμίσεις για ανοιχτές αξιολογήσεις. Μόλις είναι δυνατή μια αξιολόγηση, θα λάβετε μια ειδοποίηση μέσω του κουδουνιού στο Road Freight Marketplace. Επιπλέον, οι υπεύθυνοι επικοινωνίας που έχουν καταχωρηθεί στη μεταφορά θα λάβουν ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν δεν έχει καταχωριστεί κανένα άτομο επικοινωνίας για τη μεταφορά, όλοι οι χρήστες της εταιρείας σας λαμβάνουν μια ειδοποίηση μέσω του κουδουνιού και ένα email (υπό την προϋπόθεση ότι έχουν συμφωνήσει στις ρυθμίσεις). Μία φορά αποστέλλεται επίσης μια επιπλέον υπενθύμιση μέσω των αναφερόμενων τρόπων.
Μπορείτε να βρείτε επιχειρήσεις, για τις οποίες δεν έχετε ακόμη υποβάλει αξιολόγηση, με δύο τρόπους:
- Επισκόπηση εντολές φόρτωσης
- Επισκόπηση επιχειρηματικές συναλλαγές
Φιλτράρετε απλά τις αποστολές που δεν έχουν ακόμη αξιολογηθεί.
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αξιολόγησή σας, μπορείτε να ζητήσετε μία φορά διόρθωση από τον συμβαλλόμενο. Αυτό γίνεται απευθείας μέσω της λεπτομερούς προβολής της μεταφορικής παραγγελίας ή της σύναψης της συμφωνίας στο Road Freight Marketplace (ενότητα "Αξιολόγηση").
Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε προσωπικά με τον συμβαλλόμενο, προκειμένου να εξηγήσετε τους λόγους του αιτήματός σας.
Η αξιολόγηση ενσωματώνεται άμεσα στο σκορ της επιχείρησης μετά τη δημοσίευση, ακόμη και αν στη συνέχεια υποβληθεί αίτημα διόρθωσης και αυτό παραμένει ανοιχτό. Μόλις πραγματοποιηθεί η διόρθωση, το σκορ της επιχείρησης επανυπολογίζεται.
Η απάντηση σε ένα αίτημα διόρθωσης πρέπει να γίνει εντός 7 ημερών.
Η TIMOCOM, ως ουδέτερος πάροχος, δεν μπορεί να διορθώσει ή να διαγράψει αξιολογήσεις. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον συμβατικό σας εταίρο και να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα διόρθωσης που σας παρέχεται για κάθε αξιολόγηση.
Σε περίπτωση παύσης της σύμβασης (χωρίς καταγγελία), όλες οι αξιολογήσεις διατηρούνται.